شماره: 316745 تاریخ : 1396/12/17-12:13:40

مدیر جدید شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان البرز معرفی شد

احمد رضا دهقان نیری، طی مراسمی با حضور سلیمان توکلی عضو هیات مدیره و یوسف نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان مدیر جدید شعب استان البرز منصوب شد و از زحمات 4 ساله امیر شریفی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، توکلی در این مراسم با اشاره به عملکرد مثبت بانک در حوزه های مختلف بانکداری اسلامی بیان داشت: با زحمات مدیران و کارکنان بانک، منابع قرض الحسنه جذب شده نسبت به پایان سال 95 نزدیک به 70 درصد رشد داشته است و هم اکنون بالغ بر 103 هزار میلیارد ریال منابع دارد.

وی تحولات مدیریتی را عاملی موثر در مسیر پیشرفت بانک دانست و گفت: حضور مدیران با تفکرات جدید توانسته است مسیر رشد و ترقی برند بانک قرض الحسنه مهر ایران را تسریع کند.

توکلی، تبلیغات را ابزار مهمی در معرفی خدمات و محصولات بانک به آحاد جامعه معرفی کرد و ادامه داد: تبلیغات بانک در رسانه های گروهی و یا بیلبوردهای نصب شده در انظار عمومی به خوبی توانسته است که جایگاه بانک را ارتقاء بخشد و افراد بیشتری را با طرح های تسهیلاتی ارائه شده آشنا کند.

در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز ضمن تقدیر از زحمات 4 ساله ی شریفی در راستای پیشبرد اهداف عالیه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان البرز و اقدامات و کارهای مناسب صورت پذیرفته، اظهارداشت: همکاران ما همچون گذشته با مدیر شعب استان همکاری کنند و با دقت لازم به انجام امور مشتریان اهتمام داشته باشند.

دهقان نیری مدیر جدید شعب استان البرز نیز تصریح کرد: امیدوارم تا با کمک و اقدام اصولی در بازاریابی بتوانیم منابع قابل توجهی را جذب و تسهیلات مطلوبی را پرداخت کنیم.

در این جلسه، شریفی نیز گزارشی از عملکرد 4 ساله و اقدامات انجام شده در این مدت ارائه داد و گفت: منابع قرض الحسنه استان البرز تا پایان سال 1395 بالغ بر 626 میلیارد ریال بوده که تا13 اسفند سال 1396 به 891 میلیارد ریال افزایش یافته است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدیر-جدید-شعب-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-در-استان-البرز-معرفی-شد.bos