شماره: 399203 تاریخ : 1397/07/24-03:50:32

مدیر منطقه چهار انتقال گاز ایران:

مدل تعالی سازمانی باعث بهبود خدمات در سازمان می شود

دوره آموزشی ارزیابان مدل تعالی سازمانی با هدف تربیت ارزیابان داخلی در منطقه چهار شرکت انتقال گازایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال گاز، ناصرعلوی شهری مدیر منطقه چهار انتقال گاز ایران، با اشاره به اینکه مدل تعالی سازمانی با تلاش جهت بهتر شدن روند فعالیت‌های سازمان و نیز با سمت و سو دادن به اعمال مدیریت، باعث بهبود  خدمات در سازمان می‌شود؛ گفت: این مدل، امکان هم سنجی را بین شرکت های مختلف به نحوی فراهم می کند که می توان از آن به عنوان مبنای ارزشمندی برای بهره گیری از تجارب موفق سازمان برتر استفاده کرد.

وی مدل های تعالی سازمانی یا سرآمدی کسب و کار را ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم‌های مدیریتی نوین در سازمان های مختلف دانست و افزود: کشورهای دیگر نیز مدل های ویژه‌ای را برای خود توسعه داده اند و در کشور ما نیز جوایزی مانند جایزه ملی بهره وری، جایزه ملی کیفیت، جایزه کیفیت وزارت دفاع در نظر گرفته شده است.
علوی شهری ادامه داد: دیدگاه سیستماتیک قوی، توجه دقیق به مدیریت مبتنی بر فرآیندهای سازمانی و نتیجه گرایی، برای سازمان های ایرانی که معمولاً در این حوزه ها با مشکلات جدی روبرو هستند، بسیار آموزنده و اجرایی است.
وی تربیت ارزیاب را یک برنامه کلی برای رشد و تعالی این مدل در یک سازمان دانست و تصریح کرد: خود ارزیابی یک بررسی سیستماتیک، جامع و منظم در رابطه با فعالیت ها و نتایج حاصل از آن فعالیت ها براساس خواسته ها است و خود ارزیابی به سازمان امکان می دهد بطور دقیق نقاط قوت و نواحی قابل بهبود را مشخص کند و اقدامات اصلاحی مورد نیاز را برنامه ریزی کرده و سازمان را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدل-تعالی-سازمانی-باعث-بهبود-خدمات-در-سازمان-می-شود.bos