شماره: 309102 تاریخ : 1396/08/28-04:12:41

محموله های اهدایی ایران کیش تقدیم زلزله زدگان شد

پشت آن نگاه های مظلومانه پر درد، پشت آن خانه های تخریب شده روستایی، پشت آن حادثه تلخ و زلزله نامروت ، در سادگی و غیرتشان که نیک بنگری اینجا پر از امید است. هنوز لبخند برلب دارند و به رسم میهمان نوازی چشمشان به تو که می افتد دعوتت می کنند به چادری ، یاخانه هایی با دیوارهای ترک خورده تاامشب را باهم بگذرانید در کنار کردهای با غیرت روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، اینجا عشق می کنی با این همه شوردر عین سختی .اینجا اگر زمین لرزیده است دل ها هرگز ... اینجا دل ها قرص و محکم به آینده تکیه زده اند. 

و خانواده ایران کیش که برای توزیع 40 تن لوازم ضروری زلزله زدگان به روستاهای زلزله زده رفته اند تا آن هارا توزیع کنند وقتی با این مردم با غیرت ، استوار و اگرچه مصیبت زده روبه رو می شوند، برای بودن در کنار آنها بیش ازهر وقت دیگر عزمشان جزم تر می شود. اینجا همه، فارغ از شعارها و نمایش ها یکی شده اند برای از نو ساختن . از نو زندگی کردن و از نو خندیدن .


خانواده ایران کیش دردو روز گذشته تمامی اقلام تهیه شده خود را به زلزله زدگان اهدا کرد تا ادای دینی کرده باشد به غیور مردان و زنان این خطه امروز گرفتار خشم زمین .

 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/محموله-های-اهدایی-ایران-کیش-تقدیم-زلزله-زدگان-شد.bos