شماره: 376886 تاریخ : 1397/06/26-05:30:58

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت خدمات هوایی پیام برگزار شد

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات (پیام) صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند سال 1396 شرکت را تصویب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و‌فناوری اطلاعات، مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات (پیام) با حضور سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت، نمایندگان سازمان برنامه و‌ بودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری و اعضای هیات مدیره شرکت، تشکیل شد.

در ابتدای جلسه معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات به عنوان رئیس مجمع با تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای ایجاد ساختار و نظام سیستمی شفاف شرکت در سال‌های اخیر، گفت: در دوره جدید ضروریست منابع شرکت در راستای اهداف راهبردی بخش بویژه در حوزه اقتصاد دیجیتال بکار گرفته شود. 
در ادامه پس از ارائه گزارشات اقدامات و فعالیت‌های هیات مدیره و حسابرس و بازرس قانونی شرکت، اعضای مجمع عمومی صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند سال 96 را تصویب و بر چابک سازی سازمانی، اصلاح هرم نیروی انسانی، کاهش حجم، اندازه و ساختار شرکت وفق بند (الف) ماده (28) قانون برنامه ششم توسعه کشور، استفاده از ظرفیت شرکت‌های خصوصی (برونسپاری فعالیت‌ها) و تسریع در پیاده‌سازی سیستم قیمت تمام شده تاکید کردند.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مجمع-عمومی-صاحبان-سهام-شرکت-خدمات-هوایی-پیام-برگزار-شد.bos