شماره: 467532 تاریخ : 1398/04/15-01:43:09

معاون امورمجلس ،حقوقی و استان‌های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی :

ماشین‌ سازی تبریز به صندوق بازنشستگان فولاد برگشت

معاون امور مجلس ، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارخانه ماشین‌سازی به صندوق بازنشستگان فولاد برگشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی "میرهادی قره سید رومیانی " در تبریز اظهار داشت: همواره یکی از مطالبات و دغدغه‌های مردم تبریز، بحث کارخانه ماشین‌ سازی این شهر بود.در ایامی که توفیق و سعادت نمایندگی مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی را داشتم نیز این موضوع یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم بود که مرتبا از نمایندگان خود پیگیری می‌‌کردند.

وی افزود: همزمان با ولادت با  سعادت حضرت معصومه(س)، با پیگیری‌های وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد،کارخانه ماشین‌سازی تبریز به صندوق بازنسستگان فولاد برگشت.
قره‌سید رومیانی گفت : وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  همواره تاکید به حل و پیگیری دغدغه‌های مردم را دارد و مبحث کارخانه ماشین‌ سازی تبریز همانگونه که مردم شریف آذربایجان خصوصا تبریز، پرسنل و بازنشستگان این کارخانه انتظار داشتند، محقق شد.
وی خاطرنشان کرد: مردم دیگر نگران نباشند و ان‌شاءالله ماشین‌سازی همانند قبل به عنوان یک صنعت مادر  به جایگاه اصلی خویش باز می‌گردد.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ماشین‌-سازی-تبریز-به-صندوق-بازنشستگان-فولاد-برگشت.bos