شماره: 282781 تاریخ : 1396/05/21-10:03:52

لزوم افزایش هزینه برای آموزش شبکه فروش

نخستین همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم با حضور مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مقامات ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان و مقامات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی مدیرعامل بیمه معلم در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزارشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازبیمه معلم، این همایش با حضور مدرسانی چون پائول انچر (paul Ancher) مشاور و مدرس روش‌های فروش در کمپانی بیمه AXA و ING انگلستان و مارکوس کرامر (Markus Kramer) مدیر بازاریابی شرکت‌های آستون مارتین و هارلی دیویدسون برگزار شد.ابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم در این همایش، بازاریابی و فروش را رکن اساسی یک شرکت بیمه عنوان کرد و گفت: آموزش شبکه فروش، ایجاد ثروت برای شرکت بیمه است و فروش صحیح، نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف عالی شرکت دارد.

 تحسیری با بیان اینکه شرکت بیمه معلم به این موضوع باور داشته و توان خود را در سال 96، بر حوزه بازاریابی متمرکزکرده است، افزود: بیمه معلم،سال جاری را «سال توسعه بازاریابی و افزایش رضایتمندی مشتری» نامگذاری کرده است.وی ادامه داد: آموزش بازاریابی برای شبکه فروش به پویایی و چابکی شرکت بیمه خواهد انجامید و هزینه کردن برای آموزش، هدر نمی‌رود؛ بلکه به ثروت شرکت که همانا شبکه فروش متفکر و چابک است، می‌افزاید. وی با اشاره به برنامه توسعه همکاری بیمه و کشتیرانی یادآورشد: نگاه ما محدود به دو بازار آموزش و پرورش و کشتیرانی نیست، با برگزاری این همایش به‌دنبال آن هستیم، نمایندگان بیمه معلم در بازارهای مختلف فعالیت کنند.

همچنین محمد سعیدی، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در همایش بازاریابی بیمه معلم گفت: صنعت بیمه به‌عنوان یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی همواره مطرح بوده است و شرکت‌های مرتبط با این صنعت به‌عنوان یکی از عمده‌ترین نهادهای اقتصادی فعالیت دیگر نهادها را پشتیبانی می‌کنند.سعیدی افزود: اگر اقتصاد یک کشور به بیمه و حمایت‌های ناشی از آن متکی نباشد، در معرض خطرهای بزرگ و جبران‌ناپذیری قرار خواهد گرفت.سعیدی با بیان اینکه متاسفانه صنعت بیمه کشور در مقایسه با وضعیت بیمه در جهان از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست، خاطرنشان کرد: صنعت بیمه صنعتی است که باید ریسک‌ها را پوشش دهد و نباید خودش در معرض ریسک باشد. او ادامه داد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به بیمه معلم پیشنهاد می‌کند که از فرصت به‌وجود آمده نهایت استفاده را با هدف ارتقای سطح آموزش و شیوه‌های مدرن بازاریابی، ببرد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نورزد. دراین همایش پژمان بازغی و پرستو صالحی از هنرمندان کشورمان حضور داشتند. این دو هنرمند سفیران بیمه معلم در مدارس هستند تا فرهنگ بیمه در بین دانش آموزان ترویج یابد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/لزوم-افزایش-هزینه-برای-اموزش-شبکه-فروش.bos