شماره: 265665 تاریخ : 1395/11/09-05:32:52

در پیامی به مراسم پایان هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت؛

لاریجانی بر حرکت به سمت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تاکید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تاکید کرد: حرکت به سمت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تحولات چشمگیری را در دستیابی به توسعه ملی در پی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این مراسم امروز -شنبه- در هتل المپیک برگزار شد. 

متن پیام علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نیاز جهان کنونی به خلاقیت و توانمندی انسان، می‌رود تا دستاوردهای بزرگی را برای تسهیل در زندگی بشر رقم زند که مهارت اندوزی و توسعه آن یکی از اصول مهم در تحقق این امر بوده و متخصصان کشورمان در هم آمیختن علم و فناوری و ایمان در دستیابی به قله‌های پیشرفت و ترقی گام‌های بلندی برداشته‌اند.
در حقیقت بخش بزرگی از اندیشه و تدبیر برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی از مسیر هدایت جوانان نخبه و با استعداد این مرز و بوم و ایجاد بسترهای لازم برای بهره‌مندی از توانایی این سرمایه‌های گرانقدر می‌گذرد تا در گرو همت بالا، تفکر خلاق، تلاش و همت ارزنده این جوانان تلاشگر بتوانیم شاهد دستیابی کشور عزیز اسلامی به جایگاه واقعی در عرصه تولید ملی و دستاوردهای داخلی باشیم.
حرکت کشور به سمت توسعه آموزش‌های فنی و مهارت‌های حرفه‌ای به طور حتم تحولات چشمگیری را در دستیابی به توسعه ملی و مهارت کشور در پی خواهد داشت که دستاوردهای آن ماندگار خواهد بود.
برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اقدام شایسته و مهمی در جهت بررسی و تبیین نقطه نظرات و دیدگاه‌های متخصصین و تشویق استعدادهای برتر مهارتی کشور می‌باشد که لازم است از این تلاش دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان تجلیل گردد.
ضمن تبریک به تمامی برگزارکنندگان این دوره مسابقات، امیدوارم این عزیزان در ادامه این راه درخشان موفق و سربلند باشند.


علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی



URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/لاریجانی-بر-حرکت-به-سمت-توسعه-اموزش‌های-فنی-و-حرفه‌ای-تاکید-کرد.bos