شماره: 508391 تاریخ : 1398/12/05-09:51:55

قدردانی ویژه از نقش آفرینی ملت شریف ایران

ضرغام فولادوند، از ایجاد مردم ، از حضور در پای صندوق های رای، در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

بانک و صنعت ، «خداوند یکتا و متعال را شاکرم که یکبار دیگر مردم متدین،غیور و سرافراز ایران اسلامی شکوه و اقتدار خود را در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اقتداربه نمایش گذاشتند و همه نقشه های دشمنان خارجی این سرزمین رایکبار دیگر با حضور حداکثری خود نقش بر آب کردند.

مردم شریف و نجیب سراسر ایران اسلامی در این همایش ملی همانند سال‌های گذشته نقش آفرینی نمودند و برگ زرین دیگر به آرمانهای امام ، رهبری و نیز شهدای انقلاب اسلامی به ویژه خون پاک و مطهر سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزودند و عهد و پیمان بستند.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به واسطه الطاف خودش در این آزمون مهم، از همه مردم بویژه اقوام و مذاهب سراسر کشور صمیمانه تشکر و قدر دانی نموده و سجده شکر به جای می آورم همچنین از تمامی مسئولین استان‌های سراسر کشور به ویژه نمایندگان محترم ولی فقیه و امامان جمعه ، استانداران محترم و نیز تمامی مدیران نظارتی و اجرایی که همه تلاش خود را در برگزاری این انتخابات عظیم و دشمن شکن به کار بستند تقدیر  و تشکر می‌نمایم.

همچنین جا دارد از همه احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی و غیرسیاسی تشکر نمایم . تشکر ویژه دارم از شورای مرکزی ستاد اقوام و مذاهب کشور، تهران بزرگ ، شهرستان‌های استان تهران و دبیران استانی و تمامی کمیته‌های کشوری تهران بزرگ ، استان‌ها و شهرستان‌ها و تک تک اعضای فعال ستاد اقوام و مذاهب و شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و رئیس محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برادر ارجمند و دانشمند جناب آقای دکتر *حداد عادل* و دبیرمحترم این شورا سرور گرامی و فرهیخته جناب آقای دکتر *سروری* و کلیه اعضای شورای مذکور که مارا دراین سازماندهی بزرگ رهنمود و حمایت کردند.

در خاتمه تشکر و سپاس خویش را از همه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، روحانیون و هیات‌های مذهبی، ورزشکاران، کارگران، اساتید دانشگاه، هنرمندان، بانوان و دانشجویان و نیز آحاد مردم فهیم و انقلابی ابلاغ می‌نمایم .

ضرغام فولادوند؛ معاون اقوام و مذاهب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و رئیس ستاد اقوام و مذاهب کشور


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/قدردانی-ویژه-از-نقش-افرینی-ملت-شریف-ایران.bos