شماره: 352034 تاریخ : 1397/04/19-10:49:02

فعالان بخش ICT استان یزد، کارآفرینان برتر سال گذشته شدند

فعالان در بخش ICT استان یزد در سال گذشته به عنوان کارآفرینان برتر شناخته شده اند و 4 شرکت از این 6 شرکت منتخب در بخش ICT فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ نشست سیاستگذاری استانی دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر که به ریاست زینی وند معاون امور اقتصادی استاندار، رحیم سرهنگی مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد و دیگر اعضای این شورا در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ضمنقدردانی از فعالیت های خوب انجام شده از سوی کانون کارآفرینی استان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد ‌گفت: گفتمان کارآفرینی و توسعه در استان شکل گرفته است که بر این اساس لازم است تا تسهیلات ارزان قیمت به سمت صنایع و تولیدات دانش بنیان هدایتشود زیرا شرایط اقلیمی یزد، آسیب پذیری در حوزه محیط زیست و بحران آب استان ایجاب می کند به سمت صنایع های تک، ‌دانش بنیان و حوزه گردشگری گام برداریم.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه شرکت های ICT در کارآفرینان برتر منتخب، بر ظرفیت استانیزد در حوزه ICT تاکید و از فعالیت های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و پارک علم و فناوری یزد تشکر کرد.

 در ادامه شرکت های منتخب استانی شامل 3 شرکت در حوزه صنعت و 3 شرکت در حوزه خدمات جهت تقدیر در جشنواره کارآفرینان برتر معرفی شدند که  4 شرکت از این 6 شرکتمنتخب در بخش  ICT فعالیت دارند.

بر اساس این گزارش  4 شرکت پویان سیستم، تیام نت، بیستون کویر و پیشگامان عصر ارتباطات منتخبین جشنواره کارآفرینان برتر سال 96 استان هستند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/فعالان-بخش-ICT-استان-یزد-کارافرینان-برتر-سال-گذشته-شدند.bos