شماره: 464300 تاریخ : 1398/02/21-04:18:41

از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی منتشر شد؛

فراخوان شرکت در گام دوم رتبه بندی کسب و کارهای الکترونیکی

فراخوان شرکت در گام دوم رتبه بندی کسب و کارهای الکترونیکی از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، این مرکز در راستای انجام مأموریت‏ های خود در حوزه ساماندهی و رتبه بندی کسب و کارهای الکترونیکی و با هدف فرهنگ سازی و کمک به ارتقاء کیفیت فضای تجارت الکترونیکی کشور و حمایت از حقوق فعالان این حوزه به ویژه مصرف‏کنندگان و خریداران، در نخستین گام اجرایی به تدوین شاخص ‏ها و امتیازدهی نحوه پاسخگویی به شکایات دریافتی توسط کسب ‏و‏کارها پرداخت.

در این گام نحوه تعامل بیش از 50 هزار کسب و کار با مشتریان در قبال شکایت های دریافتی، نظارت و امتیازدهی شد و کسب و کارها از امتیازهای دریافتی خود مطلع شدند.
اکنون در گام دوم اجرای این طرح، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به توسعه شاخص‏ های رتبه بندی و امتیازدهی در سایر حوزه ‏های مرتبط با عملکرد کسب و کار از جمله سوابق و وضعیت کنونی پرداخته است.
این مرکز در اطلاعیه ای، با تشکر از همکاری و همراهی تمامی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی در اجرای این طرح، پیشنویس شاخص ‏های نهایی رتبه بندی کسب و کارهای الکترونیکی را اعلام کرد.
در این اطلاعیه از تمامی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی خواسته شده تا ضمن بررسی شاخص‌های یاد شده، با ارسال پیشنهادات، انتقادات و نظرات سازنده به آدرس پست الکترونیکی rating@ecommerce.gov.ir این مرکز را در اجرای گام دوم طرح رتبه بندی کسب و کارهای الکترونیکی یاری کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/فراخوان-شرکت-در-گام-دوم-رتبه-بندی-کسب-و-کارهای-الکترونیکی.bos