شماره: 327901 تاریخ : 1397/01/25-10:49:53

عناوین رویدادهای جانبی ITE 2018 اعلام شد

مرکز فابا عناوین رویدادهای جانبی چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران، ITE 2018 محلی برای گردهمایی بانک‌ها، PSPها، شرکت‌های فناوری و استارت‌آپ‌هاست که امکان شبکه‌سازی و خلق فرصت‌های کسب و کاری را در اختیار فعالان این حوزه قرار می‌دهد.

در حاشیه این رویداد، جشنواره‌ها، سمینارها، کارگاه‌ها و نشست‌های مختلفی نیز برگزار می‌شود.

«جشنواره بزرگ فین‌تک ایران»، «چهره‌ها ماندگار»، «شرکت‌های استارت‌آپی شهر هوشمند» و «اپ‌های پرداخت موبایلی»، چهار رویدادی است که در حاشیه ITE 2018 برگزار خواهند شد.

موضوعات سه سمینار جانبی این رویداد عبارتند از «بلاک‌چین»، «پرداخت خرد» و «هوش مصنوعی».

سه نشست با عنوان‌های «ارز رمز ملی»، «اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌ها» و «شهر هوشمند و پرداخت همراه» نیز در حاشیه نمایشگاه تراکنش ایران برگزار می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در سه کارگاه آموزشی «کسب و کارهای پلتفرمی»، «رایانش تکاملی» و «مدیریت تجربه مشتری» ثبت‌نام کنند.

یکی از برنامه‌های ویژه ITE 2018 برگزاری تریبون آزاد با موضوع مهم‌ترین موانع کسب و کار در صنعت بانکداری و پرداخت و با حضور بانکداران و نمایندگان PSPها، فین‌تک‌ها و شرکت‌های فناوری است.

برگزاری 40 کارگاه معرفی محصول توسط شرکت‌ها و ده‌ها کارگاه علمی توسط متخصصان داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه تراکنش ایران است.

یش‌بینی می‌شود در ITE2018، 80 متخصص داخلی و خارجی سخنرانی کنند و این رویداد بیش از پنج هزار بازدیدکننده تخصصی و پوشش رسانه‌ای گسترده‌ای داشته باشد

نمایشگاه تراکنش ایران، در 5500 متر مربع فضای نمایشگاهی و در چهار سالن، با حضور بیش از 100 بانک و شرکت داخلی و خارجی، 22 تا 24 آبان سال 1397 در بوستان گفت‌وگو واقع در تهران، برگزار می‌شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/عناوین-رویدادهای-جانبی-ITE-2018-اعلام-شد.bos