شماره: 467944 تاریخ : 1398/04/19-06:13:43

استاندار ایلام:

عملکرد بانک کشاورزی در استان موفق بوده است

قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با مدیران بانک کشاورزی کشور از عملکرد خوب این بانک در استان قدردانی کرد و گفت: عملکرد بانک کشاورزی در استان موفق بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، استاندار ایلام روز 19 تیرماه در دیدار با فرهاد فنودی عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی، جلالیان مدیر امور اعتبارات  و بهبهانی رئیس اداره کل وصول مطالبات بانک کشاورزی، با بیان مطلب فوق خواستار تزریق بیشتر منابع ارزی به طرف مناطق کمتر توسعه یافته کشور شد و اظهار داشت: استان ایلام به سبب محرومیت های عمیق دوران قبل از انقلاب و خرابی های دوران جنگ تحمیلی، امروز نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: علی رغم جمعیت کم استان ظرفیت های عظیمی چون 430 کیلومتر مرز مشترک، 11 درصد گاز و 4 درصد نفت کشور و ظرفیت های آبی و خاکی و کشاورزی و میزبانی زوار کربلا این استان را در موقعیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری قرار داده است که برای انجام این مهم نیازمند توجه و تخصیص منابع اعتباری هستیم.

در ادامه این نشست فنودی عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با اعلام این خبر که امسال 30 درصد به تسهیلات بانک کشاورزی افزوده شده است ، دقت بیشتر در رعایت ضوابط اعتباری هنگام تشکیل پرونده ها را خواستار شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/عملکرد-بانک-کشاورزی-در-استان-موفق-بوده-است.bos