شماره: 353391 تاریخ : 1397/05/10-11:05:35

گزارش

عملکرد اپراتورها در نمایشگاه الکامپ 2018

نمایشگاه الکامپ 2018 پرشور تر از هر سال برگزار گردید و از نکته های قابل توجه این رویداد نمایشگاهی می‌توان به حضور پررنگ اپراتور های تلفن همراه اشاره کرد.

به گزارش بانک و صنعت ، در این گزارش سعی بر آن داریم عملکرد هر یک از اپراتور ها را به صورت اختصاصی بررسی کنیم.

 

همراه اول

همراه اول در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با شعار «هوشمندی، همراه اول تو» حضور داشت.

اپراتور اول تلفن همراه کشور، جهت معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس های مبتنی بر اینترنت پرسرعت، در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) شرکت کرد.

اپراتور اول در این نمایشگاه، با سرویس ها و خدمات متنوعی نظیر معرفی محصولات و خدمات سازمانی، فروش محصولات، خدمات مشتریان و نوآوری و جذب ایده شرکت کرد.

همراه اول با معرفی اپلیکیشن ها و درگاه های خرید شارژ و بسته های اینترنتی مورد تایید این شرکت، ثبت نام آنلاین انواع سیم کارت های همراه اول در سامانه «گلچین»، فروش مودم، شارژ و بسته های اینترنتی در فروشگاه آنلاین همراه اول و معرفی سرویس «مولتی سیم» در خدمت بازدیدکنندگان بود و همچنین خدماتی چون تعویض  Usim، ترابرد ، فروش و فعال سازی سیم کارت و فعال سازی خدمات غیر حضوری، معرفی سرویس های «همراه یار» ، «باشگاه مشتریان» و «همراه من» از دیگر خدمات همراه اول در این نمایشگاه قابل مشاهده بود.

همراه اول در بخش محصولات و خدمات سازمانی از سرویس شماره مجازی، چتر دیتای سازمانی، شبکه خصوصی مجازی موبایل (MVPN)، نمایش شهر هوشمند از طریق واقعیت افزوده  (AR)، کنترل هوشمند و مدیریت هوشمند روشنایی شهری در این نمایشگاه رونمایی کرد.

همراه اول در سالن 44 و فضاهای اطراف غرفه های نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان بود.

 

 

ایرانسل

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، با تمرکز بر محصولات و خدمات مبتنی بر آخرین نسل فناوری ارتباطی جهان، پروژه‌های مرتبط با شبکه ملی اطلاعات، خدمات مبتنی بر سیم‌کارت و همچنین خدمات پس از فروش، جدیدترین محصولات خود را به مخاطبان عرضه کرد.

 

در بخش دولت الکترونیک (سالن B38) نیز محصولات و خدمات ایرانسل در حوزه‌های پرداخت، تجارت الکترونیک و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات ارائه شد. همچنین در بخش کسب و کار سازمانی علاوه بر خدمات اینترنت پر سرعت و محصولات ویژه ایرانسل برای سازمان‌ها، راه کارهایی همچون تبلیغات بر بستر موبایل ، خدمات پرداخت همراه (NFC) ، سرویس‌های ابری (Cloud Services) ، اینترنت اشیا (IoT) و بستر خدمات دستگاه به دستگاه (M2M) نیز به بازدیدکنندگان معرفی گردید.

 

در غرفه‌های فضای باز، ایرانسل خدماتی همچون فروش مودم‌های اینترنت همراه و ثابت، ثبت ‌نام رایگان سیم‌ کارت ایرانسل، تعویض رایگان مودم‌های وایمکس به مودم جدید نسل چهار ثابت (TD-LTE) و تعویض رایگان سیم ‌کارت معمولی ایرانسل به سیم‌ کارت یوسیم با قابلیت اتصال به نسل 4 و 4.5 تلفن همراه را به بازدیدکنندگان ارائه داد.

 

ایرانسل در سالن 38 میزبان بازدیدکنندگان از نمایشگاه بود.

 

تین تاک

تین تاک نخستین اپراتور و سیم کارت بومی کودک و نوجوان می‌باشد که در نمایشگاه الکامپ 2018 توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

 

هدف از ارائه سیم کارت مختص کودکان و نوجوانان ، ساماندهی به فضای مجازی این رده سنی است تا پدران ، مادران و خانواده ها با اطمینان خاطر بیشتری فعالیت فرزندان خود در عرصه فن آوری های دیجیتال را شاهد باشند.

 

 

در پایان باید اضافه نمود که اپراتور رایتل و تالیا در این نمایشگاه حضور نداشتند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/عملکرد-اپراتورها-در-نمایشگاه-الکامپ-2018.bos