شماره: 421683 تاریخ : 1397/08/27-05:10:52

علی کاردر از کارکنان شرکت ملی نفت ایران قدردانی کرد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی خطاب به کارکنان این شرکت اعلام کرد: «با توجه به خاتمه دوران خدمت، ضمن سپاس فراوان از خدمات یکایک شما همراهان گرامی و طلب حلالیت، ‌امیدوارم در سال‎های آتی همچون گذشته در خدمت به پیشبرد اهداف عالیه و توسعه این صنعت پایدار و عظیم موفق و کوشا باشید.»

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در پیام علی کاردر آمده است:

«ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه پرخیر و برکت ربیع‎الاول، ولادت نبی اکرم (ص) و آغاز امامت امام عصر (عج)، خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع پرمهر شما همکاران گرامی شرکت ملی نفت ایران و در روزهای سخت این صنعت عظیم سپری کنم.

به یقین ادعا می‎کنم که در طول این مدت، بهره فراوانی از آموزه‎های انسانی، اخلاقی، علمی و فنی شما همکاران توانمند، پرتلاش و اندیشمند نصیب اینجانب شده است. سپاس بیکران خداوند سبحان را که با توکل بر او و با اتکا به توانمندی، همت و تلاش صنعتگران ایرانی در دوران مسئولیتم شاهد به ثمر نشستن طرح‎های بسیاری در حوزه نفت و گاز بودم و برگ‎های زرینی بر خودباوری کارکنان، مشاوران و سازندگان ایرانی در انجام این پروژه‎ها افزوده و الگویی به‌یادماندنی در صنعت نفت ایران برجای گذاشتیم.

اینجانب اطمینان کامل دارم همواره تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسئولیت‎های قانونی، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری، عدالت، صداقت، امانتداری و خدمت را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار خواهید داد.

در پایان با توجه به خاتمه دوران خدمت، ضمن سپاس فراوان از خدمات یکایک شما همراهان گرامی و طلب حلالیت، ‌امیدوارم در سال‎های آتی همچون گذشته در خدمت به پیشبرد اهداف عالیه و توسعه این صنعت پایدار و عظیم موفق و کوشا باشید.

از خداوند متعال نعمات بیکران و استمداد و پشتیبانی برای شما عزیزان و خانواده محترم‌تان آرزومندم.»


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/علی-کاردر-از-کارکنان-شرکت-ملی-نفت-ایران-قدردانی-کرد.bos