شماره: 311000 تاریخ : 1396/09/22-03:19:04

عضو هیئت مدیره : تسهیل و شفاف سازی در روند ارایه خدمات از مزایای اجرای طرح سیماک است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در مراسم آغاز به کار پروژه ملی سیماک در ایلام گفت: تسهیل و شفاف سازی در روند ارایه خدمات، افزایش رضایتمندی جامعه و کاهش هزینه های سربار ملی از مزایای اجرای این طرح است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در مراسمی که روز سه شنبه با حضور فریبا مرادی عضو هیئت مدیره، نعمتی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی و مدیر کل پست ایلام برگزار شد، مرادی در خصوص تعاملات مؤثر ادارات، سازمانها و دستگاههای اجرایی با پست افزود: شرکت ملی پست با همکاری پرسنل پرتلاش و زحمت کش شبکه، تا کنون موفق به اخذ  چندین گواهینامه معتبر کیفیت در ارایه سرویس های پستی اعم از پست نامه ها و پیشتاز شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نگاه ویژه مهندس جهرمی مقام عالی وزارت بر ارایه خدمات پستی دورن مرزی و برون مرزی و همچنین مجموعه هایict در استانها، می بایست از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در مراکز استانها بویژه استانهای مرزی در جهت گسترش تعاملات تجاری و اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال پایدار بهره برداری شود.

عضو هیئت مدیره با اشاره به اینکه امروزه روش‌های سنتی در اداره اماکن و املاک کارآمد نیست و می بایست شیوه های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات جایگزین آنها شوند، افزود: سیماک یکی از طرح های تکنولوژی محور است که علاوه بر تسهیل در روند اجرای فرایندها و افزایش رضایتمندی مردم، هزینه‌های دولت را کاهش می‌دهد و با دسترسی مناسب به اطلاعات اماکن و املاک، به ایجاد شفافیت در مناسبات اداری کمک می کند.

مرادی افزود: مقام عالی وزارت با جدیت تمام حرکت شتابنده به سمت برتری اطلاعاتی و میزان استفاده از فناوری های نوین ارتباطی را  در دستور کار قرار داده است  .

وی در ادامه از تمامی دستگاههای اجرایی خواست، پست را در اجرایی کردن موفق طرح سیماک یاری رسانند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری ایلام نیز در این جلسه گفت: استانداری از طرح های اولویت دار اقتصاد مقاومتی همچون سیماک و دیگر طرح های فنی و اقتصادی پستی با رویکرد گسترش مبادلات مرزی، ارایه خدمات به بازرگانان، تجار و شرکت های تولیدی، کاهش تشریفات گمرکی و همچنین کمک به رونق اقتصادی استان استقبال می کند.

نعمتی از برگزاری جلسه با مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان با هدف بهره‌برداری از سامانه سیماک خبر داد و افزود: به منظور تأمین زیرساخت‌های این سامانه در دهیاری هاو شهرداری ها،  مقرر گردیده که جلسات و کارگروه های ویژه ای با حضور شهرداریها و دهیاریهای برگزار شود.

گله داری مدیرکل پست ایلام نیز در این جلسه در خصوص اهمیت زیرپروژه‌های سوم وچهارم طرح سیماک که به استقرار زیرساخت نرم افزاری دانش‌بنیان و یکپارچه برای مدیریت املاک، عملیاتی سازی استعلامات میان دستگاهی اماکن و املاک و همچنین روند اجرا و پیشرفت پروژه های ملی شرکت در استان توضیحانی ارایه داد.

دیدار با نعمتی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری، بازدید از واحدهای  تجزیه و توزیع و دیدار با کارکنان، شرکت در جلسه شورای اداری پست ایلام و بازدید از چند واحدی تولیدی طرف قرارداد حوزه تجارت الکترونیک، از دیگر برنامه های سفر عضو هیئت مدیره به استان ایلام بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/عضو-هییت-مدیره-تسهیل-و-شفاف-سازی-در-روند-ارایه-خدمات-از-مزایای-اجرای-طرح-سیماک-است.bos