شماره: 352720 تاریخ : 1397/04/31-12:22:11

عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران: ارتقاء سطح دانش مالی کارشناسان برای اعتبارسنجی مشتریان از ضرورت‌های شبکه‌بانکی است

مهندس فلاح‌فر عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران درجمع مدیران و کارشناسان حوزه اعتباری و وصول مطالبات بانک درسطح کشور اظهارداشت: ارتقاء سطح دانش‌مالی کارشناسان برای اعتبارسنجی مشتریان از ضرورت‌های شبکه‌بانکی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست بانک ایران: وی در‌ادامه با اشاره به اهمیت نرم‌افزار ویژه پیگیری وصول مطالبات و تأکید بر بازخوانی بخشنامه‌های اعتباری گفت: نظارت و پیگیری پرونده‌های اعتباری از مرحله پرداخت تا وصول باید مستمر باشد و این نرم‌افزار موجب نظم دهی و شفافیت پیگیری وصول مطالبات می شود.

فلاح‌فر نرم‌افزار وصول مطالبات را نمونه ای از نقش فناوری در کارآفرینی دانست و تصریح کرد: کارآفرینان افرادی هستند که با کمترین امکانات ایده‌ای را عملی می‌کنند و در این راستا پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات باید به نحو موثری ایفای نقش کند. 
عضو هیأت مدیره درپایان ضمن تشریح فرآیند وصول مطالبات و تبیین علل و برخی از کاستی‌های موجود، رهنمودهای لازم را به مدیران و کارشناسان حوزه اعتباری و وصول مطالبات ارائه و آنان نیز به تبادل تجربه‌های خود پرداختند. 
گفتنی است: اداره‌کل پیگیری وصول مطالبات با توجه به راه‌اندازی نرم‌افزار پیگیری وصول مطالبات و همچنین بازخوانی بخشنامه‌های ارسالی اقدام به برگزاری سه دوره آموزشی ویژه کارشناسان اعتباری مدیریت‌های شعب استان‌ها، مناطق سه گانه تهران و ستادی نمود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/عضو-هیات-مدیره-پست‌بانک‌ایران-ارتقاء-سطح-دانش-مالی-کارشناسان-برای-اعتبارسنجی-مشتریان-از-ضرورت‌های-شبکه‌بانکی-است.bos