شماره: 353122 تاریخ : 1397/05/06-12:00:01

عزم دولت و مجلس در رفع موانع توسعه صنعت پتروشیمی

محمد حسن نژاد با بیان این‌که باید موانع توسعه صنعت پتروشیمی برداشته شود، گفت: در این زمینه همکاری دولت ومجلس اثر بخش خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد حسن نژاد، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به وضعیت صنایع پتروشیمی در خصوص اعمال تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: صنعت پتروشیمی در سالیان اخیر در مسیر توسعه قرار گرفته است و باید بر این نکته تاکید کرد که باید تکمیل زنجیره ارزش مورد توجه بیشتری قرار بگیرد تا به سوی کاهش خام فروشی گام برداریم.

وی افزود: با توجه به این که هم اکنون کشور درگیرنوعی جنگ اقتصادی است، باید تدابیر لازم اتخاذ شود و موانع بر سر راه توسعه صنعت پتروشیمی برداشته شود و بدون تردید همکاری دولت و مجلس اثر بخش خواهد بود.
حسن نژاد با تاکید بر لزوم هماهنگی بیشتر بین دولت و مدیران عامل پتروشیمی‌های کشورتصریح کرد: در شرایط جنگ اقتصادی اگر در زمان تحریم‌ها نیاز به اتخاذ تدابیری است، باید این هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌ها از هم اکنون صورت گیرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم در برابر نقشه‌های دشمن که اقتصاد کشور را هدف قرار گرفته از صنعت پر مزیت و ارزآور پتروشیمی صیانت و حفاظت کرده و کار را پیش ببریم تا این صنعت بتواند به اقتصاد ملی کمک کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/عزم-دولت-و-مجلس-در-رفع-موانع-توسعه-صنعت-پتروشیمی.bos