شماره: 463008 تاریخ : 1398/01/29-12:36:43

ظرفیت های مناسب برای توسعه امکانات رفاهی کارکنان وزارتخانه وجود دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در مراسم معارفه مدیر کل جدید امور رفاهی و پشتیبانی وزارت متبوع، تاکید کرد: ظرفیت های مناسبی در وزارت اقتصاد برای افزایش امکانات رفاهی کارکنان و بهبود فضاهای اداری آن وجود دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت اقتصادی و دارایی، علی عسکری با بیان این مطلب اظهار داشت: باید با استفاده از ابزارها و امکانات خودمان، محیط وزارتخانه را تغییر دهیم و آن را تبدیل به فضای مساعد تری برای کار کنیم.

وی با اعلام اینکه از هفته آینده، اقدامات در راستای اصلاح ساختار، ترمیم و انجام تغییرات جدید در وزارتخانه آغاز می شود، یادآور شد: متناسب با این طرح ها، باید ساختمان و فضای وزارت آرایش و ساماندهی شده وهمزمان، تجهیزات و امکانات اداری، جانمایی شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد با یادآوری اینکه انجام اصلاحات در فضای اداری و محیطی وزارت اقتصاد به دلیل قدمت ساختمان و برخی اقتضائات و محدودیت ها، قدری دشوار است، خواستار همکاری سایر مدیریت ها و معاونت ها با معاونت متبوع و بویژه مدیر کل امور رفاهی و پشتیبانی شد.
این گزارش حاکی است، عسکری با تبریک به "حسین فردوسی" مدیر کل جدید امور رفاهی و پشتیبانی وزارت متبوع بابت انتصاب وی، فردوسی را فردی شایسته و دارای توانمندی و سابقه روشن اداری و کاری توصیف کرد که همواره پرکار و پیگیر انجام وظایف محوله  است.
علی عسکری همچنین با تقدیر از تلاش ها و عملکرد "حسن بقایی"، مدیر کل پیشین این اداره کل، وی را فردی عملگرا و با روحیه مناسب جهت پذیرش مسئولیت خواند و برای او در سمت های آینده، آرزوی موفقیت کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ظرفیت-های-مناسب-برای-توسعه-امکانات-رفاهی-کارکنان-وزارتخانه-وجود-دارد.bos