شماره: 226514 تاریخ : 1395/07/17-10:29:38

اولیاء:

طرح موضوع مدیریت یکپارچه ریسک سوانح زمینه یک کار بزرگ با مشارکت شرکت های بیمه ای است

دبیرکل سندیکای بیمه گران: کنفرانس مدیریت یکپارچه ریسک سوانح زمینه یک کار بزرگ با مشارکت شرکت های بیمه ای است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  سندیکای بیمه گران ، علی اکبر اولیاء با اشاره به اهمیت نقش بیمه در موضوع مدیریت یکپارچه ریسک سوانح گفت: در دنیای امروز کشورها برای قبل و بعد از سوانح طبیعی برنامه دارند و بیمه در این برنامه ریزیها در هر دو مرحله نقش دارد. کنفرانس اصفهان حرکت مهمی برای  فرهنگ سازی در این مقوله است و با این اقدام زمینه یک کار بزرگ ایجاد شده است.

وی افزود: این کنفرانس با این نگاه و نشان دادن نقش بیمه در مدیریت یکپارچه سوانح طبیعی از اهمیت بسزایی برخوردار است و نیاز است که ادامه یابد.
اولیاء با اشاره به حضور فعال صنعت بیمه در کنفرانس اصفهان در خصوص اقدامات سندیکا در این راستا گفت: سندیکای بیمه گران هم تلاش نمود این حساسیت را در مجموعه شرکتهای بیمه ای عضو بوجود آورد و زمینه حضور فعالان صنعت بیمه کشور را در این گردهمایی فراهم آورد.
دبیرکل سندیکای بیمه گران  همچنین در پانل "اجرای آئین نامه های ساختمان و  نقش بیمه؛ چالش ها و چشم انداز" با تاکید بر ظرفیت های موجود در صنعت بیمه کشور برای نظارت بهتر بر ساخت و سازها گفت: لازم است نهادهای مسئول ، نظارت بر ساخت و ساز در کشور را با نقش راهبردی بیمه ها در تضمین کیفیت ساختمانها جدی بگیرند.
وی در ادامه افزود: صنعت بیمه توانایی و ظرفیت این را دارد که جایگزین نظام های ناکارآمد نظارتی فعلی شوند.
گفتنی است کنفرانس بین المللی مدیریت یکپارچه ریسک سوانح با حضور بیش از 200 نفر متخصص داخلی و خارجی به مدت سه روز از دهم مهرماه به میزبانی ایران در اصفهان برگزار شد.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/طرح-موضوع-مدیریت-یکپارچه-ریسک-سوانح-زمینه-یک-کار-بزرگ-با-مشارکت-شرکت-های-بیمه-ای-است.bos