شماره: 433238 تاریخ : 1397/09/20-02:23:35

طرح جامع بهبود عملکرد منجر به افزایش کیفی و کارایی خروجی پروژه‌های مترو می‌شود

"طرح جامع بهبود عملکرد" منجر به افزایش کیفی و کارایی خروجی پروژه‌های مترو می‌شود امام با اشاره به اینکه مجموعه شرکت راه‌آهن شهر تهران و حومه (مترو) بزرگترین مجموعه پروژه محور و فرآیند محور در پایتخت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مترو، مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت:"طرح جامع بهبود عملکرد" منجر به افزایش کیفی و کارایی خروجی پروژه‌های مترو می‌شود.

امام با اشاره به اینکه مجموعه شرکت راه‌آهن شهر تهران و حومه (مترو) بزرگترین مجموعه پروژه محور و فرآیند محور در پایتخت است، افزود: این طرح  منجر به شناسایی نقاط قوت وضعف، برنامه‌ریزی در حوزه مدیریت استراتژیک، اصلاح و به­روزرسانی فرآیند های اجرایی مجموعه می‌شود.

نشست مشترک با اعضای تیم شرکت مشاور، کمیته راهبری، تیم اجرایی پروژه و  مدیران این شرکت با بیان این مطلب که "طرح جامع بهبود عملکرد" با تمرکز بر سه موضوع استراتژی، فرآیند و منابع انسانی در برنامه کار  شرکت قرار گرفته است،گفت: به کارگیری نگاه نوآورانه، چابک، پویا، خلاقانه و آینده نگر در اجرای طرح از جمله نکات کلیدی و مهم به شمار می‌آید.

 وی ادامه داد: امیدواریم با اختصاص وقت کافی و حضور جدی جهت اجرای موفق طرح در اسرع وقت به نتایج مطلوب و خوبی دست یابیم.

امام بیان داشت: توجه به پروژه محور بودن، انتخاب اولویت‌های زیربنایی، یکپارچگی در طراحی، توجه به تحقق طرح تعالی، طراحی کاربردی، توجه به صرفه و صلاح شرکت از ویژگی‌های طرح جامع بهبود عملکرد است.

در ادامه این نشست مصطفی بروجردی، مشاور مدیرعامل به بیان اهداف و سیر تحول طرح از زمان ارائه ایده تا اجرایی شدن پرداخت و گفت: اجرای این پروژه سه محور اصلی استراتژی، فرآیند و منابع انسانی را در بر دارد.

به گفته بروجردی برای اجرای این پروژه 6 فاز کاری شامل سازماندهی و آماده ‌سازی تیم، شناسایی وضعیت موجود، عارضه یابی، مدیریت استراتژیک، بازنگری و بهبود فرآیندها، توسعه و بهبود سیستم‌های مدیریت منابع انسانی مدت 10 ماه در  نظر گرفته شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/طرح-جامع-بهبود-عملکرد-منجر-به-افزایش-کیفی-و-کارایی-خروجی-پروژه‌های-مترو-می‌شود.bos