شماره: 447967 تاریخ : 1397/11/14-09:52:08

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

طرح اورژانس بیمارستان غرضی اصفهان افتتاح شد

طرح استاندارد سازی اورژانس بیمارستان غرضی اصفهان امروز یکشنبه چهاردهم بهمن ، با حضور "محمد شریعتمداری" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این طرح براساس استانداردهای بیمارستان ایمن از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندارد سازی و بازسازی توسعه اورژانس انجام شده است. 

همچنین بیمارستان غرضی به عنوان اولین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی که استانداردهای بیمارستان ایمن در آن رعایت شده قابل معرفی است. 
 توسعه و استانداردسازی را از اهداف اجرای این طرح به شمارمی رود و برای این طرح تاکنون بالغ بر 40 میلیارد ریال و همچنین 26 میلیارد ریال هزینه ساختمانی و حدود 9 میلیارد ریال هزینه تجهیزات پزشکی و حدود 15میلیارد ریال برای وسایل جانبی هزینه شده است. 
اورژانس این بیمارستان با 2 هزار و 200 متر مربع مساحت دارای 30 تخت بیمارستانی و بخش هایی از جمله ایزوله و بستری موقت را داراست. 
بیمارستان غرضی یکی از بیمارستان های ملکی مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان اصفهان است که در شهریور 75 در شمال شهر اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. 
این بیمارستان دارای ظرفیت 256 تخت است که تا سال 85 ، 241 تخت آن به صورت فعال مورد استفاده قرار گرفت. 
این بیمارستان اکنون ارائه کننده خدمات اورژانس ، اتاق عمل ، زایشگاه و مراقبتهای ویژه شامل ICU ، CCU ، Post ccu و خدمات بستری در بخش های داخلی ، جراحی زنان و جراحی مردان شامل جراحی عمومی ، ENT ، چشم پزشکی، ارتوپدی ، ارولوژی ، جراحی ، روانپزشکی ، مامایی، زایشگاه ، نوزادان و داخلی اعصاب است.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/طرح-اورژانس-بیمارستان-غرضی-اصفهان-افتتاح-شد.bos