شماره: 399061 تاریخ : 1397/07/23-04:06:55

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی در سیمنار آموزشی تکریم ارباب رجوع تاکید کرد

ضرورت احترام و توجه ویژه به مشتریان و مراجعان/ تسهیل فرآیندها و تسریع در امور مشتریان نیز به نوعی تکریم ارباب رجوع است

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه « انسان دارای کرامت ذاتی است »، گفت: تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی باید عالمانه و بر اساس دانش و آگاهی باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، منصور آرامی در سمینار آموزشی " طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع "  با اشاره به طرح تحول نظام اداری و رویکرد اجرای گام به گام دستورالعمل تکریم ارباب رجوع در دستگاه های دولتی ، افزود: آنچه موضوع جلب رضایت مشتریان و خدمت درست و اصولی به مراجعان را هدفمند و موثر می سازد، تکریم عالمانه و آگاهانه است.

 عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با « ذاتی خواندن خدمت و تکریم به مشتریان و ارباب رجوع » ، تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم چه برای مراجعان درون سازمانی و چه برای مشتریان خارج از سازمان ، تسهیلات کاری ایجاد کنیم و به آنها توجه خاص داشته باسیم.

 معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر در بخش دیگری از سخنان اش با اشاره به تکریم عالمانه ، آموزش در این زمینه را در " افزایش کارامدی " ، " اثر بخشی"  و "ارتقای بهره وری" موثر دانست و یک اصل در ارتقای دانش منابع انسانی برشمرد.

آرامی با بیان اینکه مشتریان به احترام و توجه نیاز دارند ، گفت: تسهیل فرایندها و تسریع در امور مشتریان نیزبه نوعی تکریم ارباب رجوع محسوب می شود.

 به گفته  معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر ، هر مراجعه کننده ای بر اساس یک چارچوب و دستورالعملی به ما مراجعه می کند ؛ بنابراین باید با عزت و کرامت با او برخورد شود و به نیاز هایش پاسخ داده شود.

 در این مراسم همچنین دکتر علی رضا شریفی ؛ استاد دانشگاه ؛ آسیب ها و کاستی های تکریم ارباب رجوع در نظام اداری کشور را ارائه کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ضرورت-احترام-و-توجه-ویژه-به-مشتریان-و-مراجعان-تسهیل-فرایندها-و-تسریع-در-امور-مشتریان-نیز-به-نوعی-تکریم-ارباب-رجوع-است.bos