شماره: 279941 تاریخ : 1396/03/03-04:49:17

صنعت بانکداری شریان حیات بخش اقتصاد است

آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مسعود حاتم وند رئیس اداره امور شعب استان خوزستان گفت: بانکداری شریان حیات بخش اقتصاد است و بدون بانکداری سالم هیچ چرخی از اقتصاد امکان فعالیت ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خوزستان؛ آیت الله حیدری_  نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری_ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در راستای عملیاتی کردن  اقتصاد مقاومتی  عنوان کرد: در هیچ بخشی از اقتصاد چه صنعت، چه کشاورزی و سایر بخش ها  بدون دریافت تسهیلات مناسب نمی توان شغلی ایجاد کرد و کار تولیدی داشت.

وی در ادامه این دیدار با توضیحاتی در مورد شرایط اقتصادی استان در بخش تولید و اشتغال گفت: بانکداری شریان حیات بخش اقتصاد است و بدون بانکداری سالم هیچ چرخی از اقتصاد امکان فعالیت ندارد.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگر از سخنان خود با انتقاد از سیستم های  دست و پاگیر اداری  و بانکی در کشور  آن را یکی از چالش های اصلی اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: اگر یک سیستم اداری فاقد روحیه اسلامی، انقلابی و تعهد شرعی باشد، باعث ایجاد خلل و روکود در جامعه می شود و علت اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برانقلابی بودن تاکید می کند، به این خاطر است که تنها با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی است  که کارها پیشرفت می کنند.

آیت الله حیدری در ادامه با اشاره به عملکرد بانک ها در عرصه اقتصاد مقاومتی بیان داشت: بحمدالله بانک مهر اقتصاد جزء بانک هایی است که توسط نهاد های انقلابی شکل گرفته است و همین امر مسئولیت این بانک را سنگین تر می کند و باید با همین روحیه انقلابی به گونه ای عمل کنید که از نظر کمی و کیفی الگو باشید.

وی در پایان ضمن  تقدیر و تشکر از عملکرد این بانک و آرزوی موفقیت  هر چه بیشتر برای مجموعه بانک مهر اقتصاد، خواستار توجه ویژه بانک مهر اقتصاد به بخش کشاورزی شدند.

در ادامه این دیدار مسعود حاتم وند_ رئیس اداره امور شعب استان خوزستان_ به ارائه گزارشی از حوزه فعالیت بانک در حوزه  های های مختلف اقتصادی و بانکداری اسلامی پرداختند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/صنعت-بانکداری-شریان-حیات-بخش-اقتصاد-است.bos