شماره: 264545 تاریخ : 1395/10/26-08:29:33

صندوق کارآفرینی امید200 میلیارد ریال تسهیلات به بانوان می دهد

مدیر تحقیقات بازار و ساماندهی صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق 200 میلیارد ریال در قالب تسهیلات برای إیجاد اشتغال بانوان پرداخت می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، احمدرضا غلامی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی و مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری های سراسر کشور افزود: براساس تفاهم نامه ای که امسال میان معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و صندوق کارآفرینی امید، منعقد شد این صندوق اعتبار یادشده را برای اشتغال حوزه بانوان پرداخت می کند.

وی ادامه داد:بانوان در زمان حاضر ، جامعه هدف صندوق کارآفرینی امید به شمار می آیند و ما به بانوانی که طرح اشتغالزایی داشته باشند تسهیلات می پردازیم .
غلامی اضافه کرد: تامین اعتبارات مشاغل خانگی و تامین مالی خرد، می تواند راهکاری برای کاهش مشکلات حوزه اشتغال باشد به همین منظور تسهیلاتی در این زمینه پرداخت می شود.
مدیر تحقیقات بازار و ساماندهی صندوق کارآفرینی امید افزود: مشاغل خانگی ، بیشترین سرفصل در حوزه بانوان برای پرداخت تسهیلات، است. قانون مشاغل خانگی از سال 88 در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.
وی تصریح کرد: تامین مالی خرد ، دارای جایگاه ویژه ای در حوزه تامین کسب و کار است به طوری که در دنیا 500 میلیون تن از این شیوه استفاده می کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/صندوق-کارافرینی-امید200-میلیارد-ریال-تسهیلات-به-بانوان-می-دهد.bos