شماره: 493350 تاریخ : 1398/08/20-05:56:10

«صندوق احیاء بناهای تاریخی» و « شرکت مهندسین مشاور عمران ایران » تفاهمنامه همکاری امضا کردند

صندوق احیاء و بهره­ برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی و شرکت مهندسین مشاور عمران ایران تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی صابتا، در این تفاهمنامه که به امضای هادی میرزائی مدیر عامل و رییس هیئت مدیره صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی و امیرحامد سهرابی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت مهندسین مشاور عمران رسیده است بر همکاری مشترک در ایجاد و توسعه زمینه های لازم برای احیاء و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی ایران و استفاده از قابلیت ­ های موجود و ظرفیت ­ های خدمات مشاوره-اجرایی در زمینه ­های سرمایه ­ گذاری، مطالعات و طراحی، بازسازی، احیاء و بهره ­ برداری ازبناهای تاریخی و فرهنگی، ساخت و ساز، خدمات کارشناسی، فنی و مهندسی و سایر خدمات جنبی در صنعت ساختمان و گردشگری با رعایت قوانین و مقررات مربوطه تأکید شده است .

 

گفتنی است، به منظور پیشبرد اجرای مفاد این تفاهمنامه، کارگروهی متشکل از نمایندگان صندوق احیاء و مشاور تشکیل میشود. این کارگروه در زمینه ی فعالسازی و پیگیری مفاد تفاهمنامه اقدام خواهد کرد.

 

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/صندوق-احیاء-بناهای-تاریخی-و-شرکت-مهندسین-مشاور-عمران-ایران-تفاهمنامه-همکاری-امضا-کردند.bos