شماره: 445057 تاریخ : 1397/10/16-10:40:04

صرفه جویی بیست میلیارد ریالی برق منطقه ای خوزستان از تعویض قطعات

در راستای سیاست های اقتصادی مقاومتی تعداد 12 دستگاه کلید هوایی فرسوده و قدیمی بخش 230 و 400 کیلو ولت پست امیدیه یک شرکت برق منطقه ای خوزستان با استفاده از کلیدهای هوایی اسقاطی پست اهواز 2 تعویض و بیست میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت توانیر، در راستای سیاست های اقتصادی مقاومتی تعداد 12 دستگاه کلید هوایی فرسوده و قدیمی بخش 230 و 400 کیلو ولت پست امیدیه یک شرکت برق منطقه ای خوزستان با استفاده از کلیدهای هوایی اسقاطی پست اهواز 2 تعویض و بیست میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی شد.

مدیر امور بهره برداری ناحیه شرق این شرکت گفت: کلید هوایی بخش 230 و 400 کیلو ولت امیدیه یک به دلیل عمر بالا فرسوده و معیوب شده و باز و بسته کردن آنها به سختی توسط دو نفر بهره بردار انجام می شد.
محمد سلبی ادامه داد: این کلید های هوایی فاقد ایمنی لازم بودند و احتمال حادثه انسانی و تجهیزاتی در آنها وجود داشت، به همین دلیل با استفاده از کلیدهای هوایی اسقاطی پست اهواز 2 تعویض شدند.
وی با بیان اینکه استفاده از کلیدهای هوایی اسقاطی پست اهواز 2 بیست میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی داشته، بیان کرد: تعویض کلید هوایی در فصل کم باری و بدون اعمال خاموشی به شبکه بوده و در حال حاضر در ایمنی کامل بهره بردار از راه دور و اتاق فرمان آنها را باز و بسته می کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/صرفه-جویی-بیست-میلیارد-ریالی-برق-منطقه-ای-خوزستان-از-تعویض-قطعات.bos