شماره: 304988 تاریخ : 1396/07/03-06:20:54

هومن جهانگرد؛ مسئول اداره ارتباطات شرکت بیمه زندگی خاورمیانه

شورایی برای رهبری اذهان

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه خاورمیانه، جلسه شورای مدیران روابط‌عمومی صنعت بیمه کشور امروز از ساعت 10 الی 13 در شرکت بیمه کوثر برگزار شد. خرسندم که برای مرتبه اول به عنوان نماینده اولین شرکت تخصصی بیمه کشورم در این جلسه کنار سایر همکاران حاضر بودم و همراه با ایشان به گفت و گو و تبادل‌نظر پیرامون موضوعات مختلف و مرتبط با حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی پرداختم که لازم است همینجا از زحمات شرکت بیمه کوثر برای برگزاری این جلسه خصوصا جناب آقای دکتر مشعل‌چی، مدیرعامل محترم شرکت بیمه کوثر و جناب آقای عصاری، مدیر محترم روابط عمومی و تبلیغات این شرکت تشکر می‌کنم.

همه ما مدیران روابط‌عمومی صنعت بیمه کشور هم قسم هستیم تا با همراهی یکدیگر و همراه کردن سایر بخش‌های این صنعت، به قول جناب آقای دکتر مشعل‌چی، به رهبری اذهان و اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و ایجاد تصویری مناسب و تازه از صنعت بیمه در اذهان هموطنان‌مان بپردازیم و برای گسترش و نفوذ مصادیق این مفهوم بسیار حیاتیِ زندگی، از همه ظرفیت‌ها بهره بگیریم. بسیاری از موضوعاتی که مرتبط با حوزه‌ها و رشته‌های صنعت بیمه می‌شوند، قبل از آن در زندگی هموطنان‌مان جریان دارند. اگر شرکتی بیمه آتش‌سوزی می‌فروشد، می‌خواهد که ریسک خطر آتش‌سوزی منزل یا محل کار هموطنی را پوشش دهد و خیال او را راحت کند و اگر شرکتی بیمه بدنه خودرو ارائه می‌کند، می‌خواهد که ریسک خطر برای خودروی هموطنی را پوشش دهد و دغدغه او را کمتر کند. همینطور در سایر رشته‌ها همچون بیمه‌های زندگی که به نوعی فروش آرامش و اطمینان به اشخاص و خانواده‌ها و ترسیم آینده‌ای زیبا برای آنهاست.
همانطور که می‌بینیم بیمه با آرامش ذهن افراد جامعه ارتباطی تنگاتنگ دارد. اگر خدای ناکرده منزلی، خودرویی و زندگی‌ای بیمه نباشد، در صورت بروز حادثه در آن عرصه‌ها آسیب‌پذیری جامعه چندین برابر می‌شود. برای همین همه ما امروز معتقدیم که برای حل چالش‌های بزرگ کشور از جمله موضوع تلفات وحشتناک سوانح رانندگی کشور، فقط صنعت بیمه نیست که باید تلاش کند و به وظایف خود عمل کند و می‌بینیم که این صنعت به وظایفش عمل کرده و هزینه‌های هنگفتی را بابت بهبود شرایط هزینه می‌کند ولی اگر بخواهیم این موضوع و موضوعات اساسی دیگر که دغدغه مسئولان ارشد کشور نیز هست را به سمت بهبود و حل شدن هُل بدهیم، به همراهی همه دستگاه‌های مسئول دولتی و بخش خصوصی نیاز داریم تا برای مثال بتوانیم از کشته شدن نزدیک به 20 هزار ایرانی در سال و مجروح شدن نزدیک به 330 هزار نفر در سوانح رانندگی پیش‌گیری کنیم و به قول دکتر همتی رئیس‌کل محترم بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از این "سوختن سرمایه‌های ملی" که هر سال بیش از 10 هزار میلیارد تومان هزینه بر دوش صنعت بیمه می‌گذارد، جلوگیری کنیم و همزمان که از بروز و گسترش سایر بحران‌های اجتماعی اجتناب می‌کنیم، سرمایه‌ها را به سمت عرصه‌های موردنیاز رشد کشور سوق دهیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شورایی-برای-رهبری-اذهان.bos