شماره: 452749 تاریخ : 1398/01/21-05:11:56

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان خبر داد:

شهرک صنعتی شماره 2 اهواز دچار آب گرفتگی شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره 2 اهواز دچار آب گرفتگی شد، گفت: کمک به سیل زدگان توسط بالگرد از شهرک صنعتی شماره2 ادامه دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، امیر حسین نظری در خصوص آخرین وضعیت کمک رسانی به سیل زدگان در استان خوزستان گفت: بخشی از کمک ها به سیل زدگان از طریق شهرک صنعتی شماره 2 اهواز انجام می شد که روز گذشته این شهرک دچار آب گرفتگی به ارتفاع یک تا یک متر و نیم شد. 

وی با بیان اینکه کمک رسانی از طریق شهرک صنعتی شماره 2 اهواز از طریق بالگرد انجام می شود، گفت: واحدهای این شهرک هنوز تولید دارند و روزانه 1 میلیون نان از طریق شرکت های تک نان و اکسین نان و 2 هزار پرس غذا از طریق واحد صنعتی نگین چوب در این شهرک تهیه و بین سیل زدگان توزیع می شود. 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان عنوان کرد: روز گذشته 3 هزار آب معدنی، 5 تانکر آب تصفیه و کنسرو در نقاط سیل زده توزیع شده است. همچنین 2 تن برنج به شادگان ارسال شده است و یک واحد صنعتی از کرج یک خاور لباس ارسال کرده است. 
نظری تصریح کرد: هم اکنون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با همکاری ارتش، شرکت نفت، سپاه و نیرو انتظامی برای خروج آب از این شهرک صنعتی همکاری می کنند. 
وی با بیان اینکه میزان خسارت در استان خوزستان بسیار زیاد است، عنوان کرد: با مجوز دادستانی استان خوزستان و هماهنگی سازمان هلال احمر شماره حساب اتاق اصناف اهواز به شماره 5859837004632614 برای ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی اعلام شده است. 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در خصوص اقلام مورد نیاز سیل زدگان این استان گفت: کنسرو، نان خشک، خرما، شیر خشک، آب معدنی، چادر مسافرتی، چکمه، بادگیر و ... از ملزومات سیل زدگان است که اگر چه سعی در تامین این نیازها داریم، اما حجم وسیع خسارت ها نیازمند هماهنگی و همکاری بیشتر است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شهرک-صنعتی-شماره-2-اهواز-دچار-اب-گرفتگی-شد.bos