شماره: 495025 تاریخ : 1398/09/21-02:36:49

پلیس راه:

شنبه و یکشنبه از مسیر مشا در هراز تردد کنید

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: روزهای شنبه 23 و یکشنبه 24 آذر ماه محدوده امامزاده هاشم در جاده هراز به دلیل تعمیرات سیستم روشنایی تونل تکاور ، 24 ساعته مسدود است و تردد فقط از مسیر "مشا" امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سرهنگ سیاوش محبی روز پنجشنبه با اشاره به وضعیت محورهای هراز و فیروز کوه اظهار داشت: وضعیت هوا در حال حاضر مناسب و تردد خودروها در آنها روان است ولی  جاده ها در برخی از نقاط به دلیل بارش باران در شب گذشته لغزنده هستند و به رانندگان توصیه می‌شود از این قسمت‌ها با احتیاط بیشتری عبور کنند.

وی با اشاره به برگزاری طرح زمستانه در جاده های کوهستانی و برفگیر محورهای هراز و فیروزکوه خاطر نشان کرد: این طرح منظور حفظ ایمنی و ارائه خدمات بهینه به رانندگان در جاده‌های برفگیر شرق استان تهران تا 20 اسفند ماه سالجاری برگزار می‌شود.

 فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: طرح زمستانه پلیس راهور شرق  استان از بیستم آذر ماه به طور شبانه روزی با مشارکت اداره راهداری، اورژانس، هلال احمر و امداد خودرو در محورهای برفگیر و کوهستانی هراز و فیروزکوه آغاز شده است.

محبی با اشاره به خط قرمزهای پلیس در این طرح، خاطر نشان کرد: برخورد با تخلفات حادثه ساز، سبقت و سرعت غیر مجاز، همراه نداشتن تجهیزات ایمنی به خصوص زنجیر چرخ از مواردی است که ماموران پلیس با آنها برخورد جدی خواهند داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: رانندگان در فصل زمستان و در مسیرهای برفگیر، قبل از آغاز سفر از سالم بودن سیستم گرمایشی  و فنی خودروی خود اطمینان داشته باشند و با تجهیزات کامل زمستانه و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی در مسیرها  تردد کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شنبه-و-یکشنبه-از-مسیر-مشا-در-هراز-تردد-کنید.bos