شماره: 352408 تاریخ : 1397/04/25-05:46:14

رییس پژوهشگاه فضایی ایران:

شناسایی نیازهای کشور خواسته پژوهشگران جوان است

رییس پژوهشگاه فضایی ایران با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مدیران ایجاد فضای مناسب برای شنیده شدن نظرات کارشناسی متخصصان و بهره‌گیری مناسب از این نظرات است بیان کرد: شناسایی نیازهای کشور و تعریف پروژه‌ها با رعایت صلاح مملکت و اجرای صحیح آنها درخواست پژوهشگران جوان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران در نخستین جلسه کمیته رفاهی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین دارایی هر مجموعه، منابع انسانی آن است، گفت: عرصه هوافضا یک حوزه دانش‌بنیان است که هرگونه پیشرفتی در این حوزه، باعث پیشرفت سایر حوزه‌های علم و دانش در کشور می شود و این مهم با همت جوانان متخصص و خبره کشور صورت می گیرد. 

وی با تاکید بر رویکرد شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی صادقانه، افزود: یکی از وظایف مدیران ایجاد فضای مناسب برای شنیده شدن نظرات کارشناسی متخصصان و بهره‌گیری مناسب از این نظرات در پیشبرد اهداف سازمانی است و در این راستا، تاکنون، کانال‌های مناسبی برای ارتباط همکاران با رییس پژوهشگاه ایجاد شده و همه مدیران پژوهشگاه باید این امکان را فراهم کنند.

رییس پژوهشگاه فضایی ایران با اشاره به اینکه دغدغه افراد نخبه و متخصص صرفا مسایل معیشتی نیست، بیان کرد: شناسایی نیازهای کشور و تعریف پروژه‌ها با رعایت صلاح مملکت و اجرای صحیح آنها، به نحوی که نتایج آن کاربردی و گره‌گشای مسایل کشور باشد، بخشی از خواسته‌های پژوهشگران جوان و متخصص پژوهشگاه است.

بر اساس این گزارش در این جلسه گزارشاتی درباره مسایل رفاهی همکاران از سوی معاونت اجرایی پژوهشگاه ارایه و تصمیماتی در خصوص مکانیسم‌های اجرایی آنها بیان شد که به مسوولان پژوهشکده‌ها ابلاغ و اطلاع‌رسانی می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شناسایی-نیازهای-کشور-خواسته-پژوهشگران-جوان-است.bos