شماره: 467635 تاریخ : 1398/04/16-05:23:10

معاون سابق برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر در مراسم تکریم و معارفه:

شفافیت و انضباط مالی سازمان بنادر طی سه سال گذشته

معاون سابق برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه " همواره دغدغه اقتصاد دریا محور داشته و دارم "، گفت: وجود 5800 کیلومتر طول نوار ساحلی در کشور و همچنین بهرمندی از تعداد زیادی جزایر در شمال و جنوب ایران نشان دهنده تاثیر بسیار زیاد حوزه دریایی بر اقتصاد کشور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، منصور آرامی در مراسم تودیع و معارفه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر  و دریانوردی،  تاکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی طی سه سال گذشته، به لحاظ ارائه گزارش مالی به سازمان های ذیربط، از شفافیت لازم و انضباط مورد نظر برخوردار بوده است. 

وی با تاکید بر اینکه در حوزه نیروی انسانی اقدمات مهمی صورت گرفته است، افزود: طی سه سال گذشته، با استفاده از مجوزهای قانونی، حدود 400 نفر به بخش نیروی انسانی رسمی این سازمان اضافه شده است.
معاون سابق برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی با حایز اهمیت خواندن " انگیزه دهی به کارکنان در دستگاه های اجرایی "، خاطر نشان کرد: معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع با استفاده از شیوه نامه و آیین نامه های موجود سعی داشته با به کارگیری ظرفیت ها ، آرامش نسبی را در بین کارکنان سازمان فراهم آورد.
آرامی به کارگیری و استفاده از ظرفیت بانوان در حوزه مدیریتی را یکی از خواسته های مدیریت سازمان بنادر عنوان کرد و از تلاش برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای ایثارگران فعال در سازمان بنادر خبر داد.
عضو سابق هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه همواره عرق به دریا دارم، گفت: باید سعی کنیم نقش و تاثیر سازمان بنادر و دریانوردی در اقتصاد کشور بیش از پیش باشد.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شفافیت-و-انضباط-مالی-سازمان-بنادر-طی-سه-سال-گذشته.bos