شعبه یک تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ موفق به کسب مقام شد
در ارزیابی عملکرد 12 ماهه سال 1396 امور بیمهای از سوی دفتر نظارت و ارشیابی معاونت امور استانهای سازمان تامین اجتماعی و در میان شعب ممتاز گروه یک سراسر کشور، شعبه یک تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ موفق به کسب مقام اول شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ضمن اهدا لوح سپاس به نوشآفرین چترچی، رئیس شعبه یک غرب تهران از زحمات وی و کارکنان زحمتکش این شعبه، تقدیر و تشکر نمود.
همچنین شعب 13، 14، 18 و 25 غرب تهران بزرگ که در ارزیابی یادشده رتبه دوم تا پنجم را کسب نمودند، در این نشست مورد تقدیر قرار گرفتند.
حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ضمن تشریح شرایط و نحوه بازاریابی در تامین اجتماعی گفت: یکی از شاخصهای مهم بازاریابی تشریح فضا و شرایط سازمان در شرایط خاص است و در اولین گام باید نگرش کارکنان نسبت به مقوله بازاریابی و نحوه برنامههای سازمان تغییر نماید.
وی افزود: روشهای سنتی دیگر پاسخگوی نیازها و حتی اهداف تعیینشده نیستند. از طرفی تغییرات گستردهای در سطح سازمانها و حتی زندگی افراد پیش آمده است که با گسترش فناوری اطلاعات در حوزه آی تی بسیاری از خدمات به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام میشود.
حیدری بازاریابی را علم تخصصی دانست و بهرهگیری از آن را یک فرصت تاریخی برای عبور از شرایط کنونی عنوان کرد و افزود: بازاریابی تنها فروش خدمات یا کالا نیست؛ بلکه فرایندی است که اساس آن مخاطبشناسی، اعتمادسازی، آگاهیبخشی، شناخت فضای کسب و کار و جذب بیمهشدگان با تاکید بر اصلاح ساختارها، توسعه قابلیتها و افزایش ظرفیتهای سازمانی است.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شعبه-یک-تامین-اجتماعی-غرب-تهران-بزرگ-موفق-به-کسب-مقام-شد.bos