شماره: 313325 تاریخ : 1396/10/18-09:52:24

شعبه کرمانشاه موفق ترین شعبه در وصول مطالبات

با توجه به عملکرد مثبت بیمه دانا در استان کرمانشاه، نسبت خسارت صنعت بیمه در این استان 5 درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، محسن رستم پور رئیس شعبه کرمانشاه بیمه دانا با تشریح عملکرد این شعبه در سال گذشته گفت: نسبت خسارت صنعت بیمه در استان کرمانشاه بدون احتساب سهم بیمه دانا 88 درصد و با احتساب سهم بیمه دانا 83 درصد است که نسبت خسارت استان را 5 درصد کاهش داده است.

وی گفت: با توجه به اختصاص 14 درصد سهم حق بیمه و 8/7 درصد خسارت استانی، عملکرد این شعبه نسبت خسارت حدود 52 درصدی را  نشان می دهد.

وی با اشاره به افزایش سهم حق بیمه استانی از 7/9 درصد در سال 1393 به 13.71 درصد در سال 1395و کاهش سهم استانی خسارت از 9/36 به 8/8 علی رغم افزایش 6 درصدی سهم حق بیمه در این مدت افزود: اختصاص 14 درصد از سهم پرتفوی استانی با نسبت خسارت 52 درصدی در سال 1395 و رعایت ترکیب پرتفوی بر اساس سند چشم انداز و اختصاص 27 درصد از سبد پرتفوی به بیمه های عمر از جمله عملکرد این شعبه در سال گذشته محسوب می شود.

رستم پور در پایان خاطر نشان کرد: تسویه، تعیین تکلیف و وصول مطالبات تا پایان سال 1395، وصول 99 درصد حق بیمه صادره، وصول تمامی فیش ها و چک های دریافتی از بیمه گزاران، وصول و تعیین تکلیف کلیه خسارات بازیافتی از دیگر اقدامات شعبه کرمانشاه در سال گذشته به شمار می رود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شعبه-کرمانشاه-موفق-ترین-شعبه-در-وصول-مطالبات.bos