شماره: 293260 تاریخ : 1396/06/04-12:18:38

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:

شریعتمداری عهده دار یکی از سخت ترین مسئولیت‌های دولت

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر ضرورت کمرنگ کردن سایه سیاست بر صنعت و اقتصاد، گفت: یکی از سخت ترین مسئولیت‌های دولت بر عهده محمد شریعتمداری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت کمرنگ کردن سایه سیاست بر صنعت و اقتصاد، اظهار کرد: برخی نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تکمیل طرح‌های نیمه تمام و برخی نقاط نیازمند تعریف طرح‌های جدید توسعه‌ای است.

وی با اشاره به لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: در همین راستا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید تقویت و موانع موجود بر سر راه آن برطرف شود.
آیت الله ملک حسینی، شریعتمداری را آشنا به صنعت، معدن و تجارت توصیف کرد و گفت: یکی از سخت ترین مسئولیت‌ها را شما در دولت بر عهده گرفتید و در شرایطی قرار داریم که هم دشمن از بیرون مانع تراشی می‌کند و هم برخی مشکلات درونی وجود دارد که امیدوارم با جدیت و پشتکار شما این مشکلات نیز برطرف شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد رشد و رکود بازار را تأثیرگذار بر اقتصاد کشور دانست و عنوان کرد: باید با برنامه ریزی نظارت بر بازار در دستور کار قرار گیرد. همچنین در زمینه کاهش نرخ بهره بانکی، کاهش مالیات و در حوزه معدن جلوگیری از خام فروشی اقدامات لازم صورت گیرد.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شریعتمداری-عهده-دار-یکی-از-سخت-ترین-مسیولیت‌های-دولت.bos