شماره: 315577 تاریخ : 1396/11/28-05:09:15

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با 12 شرکت معتبر دنیا همکاری می‌کند

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی از همکاری با 12 شرکت معتبر پتروشیمی دنیا خبر داد و گفت: این همکاری‌ها در قالب فروش دانش فنی، انتقال دانش فنی به داخل کشور و دستیابی به دانش فنی برتر خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،اسماعیل قنبری درباره برنامه‌های سال آینده شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت: عمده برنامه‌های این شرکت در سال 97 پیرامون سه محور همکاری مشترک با صنعت؛ فعالیت‌های صنعت محور و تقاضا محور در بخش‌های فرآیند، کاتالیست و موادشیمیایی و خدمات فنی پژوهشی و ادامه فعالیت‌های پژوهشی در توسعه و گسترش مرزهای دانش به منظور دستیابی به دانش‌های فنی جدید، ارتقا و بهبود دانش‌های فنی مهندسی موجود خواهد بود.

وی به قرارداد تجاری‌سازی کاتالیستSAC500  با شرکت پتروشیمی شازند اشاره کرد و افزود: همگام با این قرارداد، با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز مذاکراتی را انجام دادیم  و به‌زودی شاهد امضای قراردادهای جدید همکاری خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ادامه داد: 30 درصد از فعالیت سال آینده این شرکت به طرح‌های صنعت‌محور اختصاص خواهد یافت .

قنبری به نتیجه رساندن فعالیت‌هایی که از گذشته در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی آغاز شده تأکید کرد و گفت: طرح‌های پژوهشی با توجه به پیچیدگی‌ها و دانش فنی هدف‌گذاری شده و به زمان مطلوب خود نیاز دارد و اتمام بعضی از طرح‌ها ممکن است  چند سال به طول بینجامد .

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شرکت-پژوهش-و-فناوری-پتروشیمی-با-12-شرکت-معتبر-دنیا-همکاری-می‌کند.bos