شماره: 311291 تاریخ : 1396/09/24-03:23:17

شرکت شادمهر در منطقه خاورمیانه یکی از شرکتهای برتر است

اکبر سبزی مدیرعامل شرکت شادمهر: شرکت شادمهر با ثبت 32 اختراع متمایزترین تولیدکننده در صنعت ماشین‌آلات بسته‌بندی است.

اکبر سبزی مدیرعامل شرکت شادمهر در گفت و گو با خبرنگار بانک و صنعت در خصوص شرکت شرکت شادمهر گفت: شرکت شادمهر در سال 1370 تاسیس شد و با بیش از ربع قرن تجربه، بزرگترین طراح، سازنده و صادر کننده انواع ماشین آلات مدرن بسته بندی در صنایع غذایی ، دارویی ، شیمیایی ، آرایشی ، بهداشتی ، شوینده ، پتروشیمی ، کشاورزی ، آشامیدنی و نوشیدنی ، قطعات صنعتی و قطعات خودرو ، قطعات مفتولی ، تجهیزات پزشکی ، تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی در ایران میباشد. تکریم و احترام به خریدار در قالب ارائه محصولات پر کیفیت و ماندگار و خدمات متنوع ، سریع و پیوسته از آغاز شکل گیری ، بعنوان راهبرد محوری شادمهر مطرح بوده است .

وی ادامه داد: شرکت شادمهر در طول سه دهه فعالیت خود با بهره‌گیری از جوانان خلاق و پرانرژی، نیروهای مجرب و کارآزموده مسیر توسعه و پیشرفت را تا جایگاه بزرگ‌ترین طراح و سازنده انواع ماشین‌آلات مدرن بسته‌بندی در منطقه خاورمیانه و یکی از شرکت‌های برتر کشور در این صنعت طی کرده است.

اکبر سبزی در مورد ماشین آلات مطرح در این شرکت افزود: از ماشین آلات قابل ارائه شامل؛ قوطی پرکن مواد پودری و گرانولی ، شرینگ ، وکیوم ، تسمه کش ، تیوپ پرکن ، چسب زن کارتن ، پیلوپک ، ترموفرمینگ ، ترموسیل ، لیبل زن ، زرورق پیچ ، دستمال مرطوب ، چای تی بک ، دوخت ممتد ، بسته بندی دوی پک ، سیستم های توزین به صورت روتاری و خطی ، کیسه پرکن ، ساشه گرانولی پودری و مایعات ، خط کامل آب معدنی ، خط فرآوری برنج به همراه سورتر رنگی ، خط تولید قرص و کپسول و بلیستر ، خط چیبس و اسنک ، خط تولید نودل است . 

وی در مورد صادرات این شرکت اظهار داشت : امروزه شرکت شادمهر توانسته ماشین‌آلات تولیدی خود را به بیش از 55 کشور جهان در قاره‌های آسیا، اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی و شمالی صادر کند و این شرکت یکی از شرکت های برتر در منطقه خاورمیانه است .

اکبر سبزی در ادامه با بیان این که محصولات‌تان چه امتیازی نسبت به محصولات سایر رقبا دارد تصریح کرد: وجه امتیاز شرکت ما نسبت به رقبا ارائه 30 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش بدون قید و شرط است، همچنین شادمهر از ابتدای فعالیت خود نشان استاندارد را از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و استاندارد ایمنی CE را از اتحادیه اروپا دریافت کرده است.

مدیر عامل شرکت شادمهردر خصوص برنامه‌هایی در جهت توسعه و گسترش کسب‌وکار گفت:  شرکت شادمهر با ثبت 32 اختراع متمایزترین تولیدکننده در صنعت ماشین‌آلات بسته‌بندی است و با توجه به رزومه ذکر شده شرکت در تلاش هستیم با توجه به نیازی که جامعه امروز ما به اقتصاد دانش‌بنیان دارد و همچنین درآمدی که از اقتصاد مبتنی بر دانایی برای کشورهای توسعه‌یافته محقق شده عضو شرکت‌های دانش‌بنیان شویم تا بتوانیم ایده‌های جدید شادمهر را به تکنولوژی تبدیل کنیم.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شرکت-شادمهر-در-منطقه-خاورمیانه-یکی-از-شرکتهای-برتر-است.bos