شماره: 279769 تاریخ : 1396/02/27-05:32:36

شرایط پرورش ایده در ثامن مهیا است

سرپرست مدیریت شعب اردبیل گفت: دستیابی به اهداف با تلاش، مسئولیت‌پذیری و کارآگاهانه نیروی انسانی متخصص و متعهد ممکن می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن ، مهدی میری با اشاره به مباحث مدیریتی اظهار داشت: علم روز، تلاش مستمر و آگاهانه لازمه موفقیت یک سازمان پیشرو است.

وی همسویی و همراهی کارکنان در کار بانکی را از عوامل موفقیت عنوان کرد و گفت: زمانی که تلاش‌ها همسو شود و مسیر حرکت به سمت اهداف مشترک باشد بازدهی شرکت بالا رفته و سوددهی افزایش می‌یابد.

 میری افزود: با توجه به اینکه زمینه پرورش ایده در ثامن مهیا است، ایده‌های خود را مطرح و به مدیران و سازمان ارائه کنید مطمئن باشید که از آن استقبال می‌شود. چراکه شما هرروز با یک ایده نو وارد بازار می‌شوید و با شناخت نیاز و خواسته جدید مشتریان می‌توانید در میدان رقابت بهتر و موفق‌تر عمل کنید.

سرپرست مدیریت شعب اردبیل تصریح کرد: رقابت بخش جدایی ناپذیر فعالیت تخصصی در بازار شده است که لازمه رقابت سالم ، ابتکار، پیشرو بودن، شناخت و پیش‌بینی حرکات رقبا است.

به گفته وی مسئولیت‌پذیری و بی‌تفاوت نبودن در قبال امور را برجسته‌ترین ویژگی افراد موفق است.

 میری با اشاره به اهداف تعیین‌شده و اعلام برنامه ناحیه 4 موسسه اعتباری ثامن خاطرنشان کرد: میزان رشد منابع و مصارف و کاهش مطالبات برای سال جاری در قالب یک جدول تعیین و به‌تمامی شعب ابلاغ‌شده است. به همین منظور تلاش هوشمندانه برای تحقق آن مورد انتظار است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شرایط-پرورش-ایده-در-ثامن-مهیا-است.bos