شماره: 315084 تاریخ : 1396/11/18-09:55:53

شرایط ویژه فروش قطعی و اعتباری تمامی محصولات ایران خودرو

معاون مدیر عامل در حوزه بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو از اجرای طرح فروش قطعی و اعتباری تمامی محصولات شرکت ایران خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، مصطفی خان کرمی گفت: هرساله در ماه های پایانی سال شاهد افزایش تقاضا برای خودروهای صفر کیلومتر هستیم و طبیعی است که توقع و انتظار مشتریان از گروه صنعتی ایران خودرو در برآورده کردن این نیاز بیشتر از سایر خودروسازان است، بنابراین این خودروساز به منظور تنظیم بازار پایان سال، برنامه فروش ویژه قطعی و اعتباری برای تمامی محصولات خود را در دستور کار قرار داده است.

 

وی هدف از اجرای این طرح را ارزش گذاری به خواست و تقاضای مشتریان ایران خودرو و جلوگیری از افزایش بهای خودرو در بازار آزاد و از بین بردن واسطه ها در روزهای پایانی سال اعلام کرد.

 

گفتنی است، قیمت ها در این برنامه فروش به صورت قطعی بوده و هرگونه افزایش قیمت احتمالی مشمول آن نیست. صرفا تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و ...) و همچنین تغییرات قیمتی ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهای قانون گذار تا قبل از صدور فاکتور بر عهده مشتری خواهد بود.

 

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و بهره مندی از مزایا و محصولات متنوع این طرح، از روز شنبه 21 بهمن ماه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو یا سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شرایط-ویژه-فروش-قطعی-و-اعتباری-تمامی-محصولات-ایران-خودرو.bos