شماره: 513234 تاریخ : 1399/02/31-09:30:34

شدت بارندگی در تهران تا ظهر امروز ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی از شدت بارندگی ها در تهران و شش استان دیگر در آخرین روز اردیبشهت ماه خبر داد و گفت: بارندگی در تهران تا ظهر امروز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فریبا گودرزی گفت: تا ظهر امروز بارندگی در تهران ادامه دارد و روز پنج شنبه هوای پایتخت صاف خواهد بود. همچنین روند افزایش دما در تهران از فردا آغاز می شود.

وی درباره وضعیت جوی اکنون کشور، گفت: امروز شدت بارش ها در استان های مازندران، قزوین، زنجان، تهران، البرز، شمال غرب سمنان و شمال استان مرکزی وجود دارد. همچنین در بعدازظهر پنج شنبه در برخی نقاط استان های کرمان، فارس، خراسان جنوبی، شمال هرمزگان، سیستان و بلوچستان و استان های واقع در دامنه های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی در برخی ساعت ها رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

گودرزی گفت: همچنین از روز پنج شنبه دما در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل خزر افزایش می یابد و شاهد گرمای تدریجی هوا خواهیم بود.

بر اساس گزارش گودرزی، آسمان تهران امروز ابری خواهد بود، رگبار و رعد و برق و وزش باد نیز تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت و امشب آسمان تهران نیمه ابری است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شدت-بارندگی-در-تهران-تا-ظهر-امروز-ادامه-دارد.bos