شماره: 518662 تاریخ : 1399/06/10-04:45:50

به صورت مجازی؛

سی و پنجمین کنفرانس منطقه ای فائو برگزار می شود

سی و پنجمین کنفرانس کشورهای عضو فائو در منطقه آسیا و اقیانوسیه (پاسفیک) از 11 تا 14 شهریور به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، به دنبال خطرات و تهدیدات موجود بر توسعه کشاورزی در حوزه آسیا و اقیانوسیه، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد فائو با 46 کشور عضو این حوزه جغرافیایی و به همراهی بخش خصوصی در کنفرانس سی و پنجم منطقه آسیا و اقیانوسیه در زمینه چگونگی همکاری برای مقاوم سازی سیستم های غذایی و معیشت جامعه روستایی و همچنین حذف تاثیرات Covid 19 و تغییرات اقلیمی بر بخش کشاورزی، مشارکت می کنند.

در این نشست، علیمراد سرافرازی سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی، محمدحسین عمادی نماینده وزارت جهاد کشاورزی نزد سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد در رم و علی کیانی راد رئیس موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی به عنوان هیئت ایرانی شرکت می کنند و نقطه نظرات و ملاحظات بخش کشاورزی را در ابعاد ملی، منطقه ای و بین المللی مطرح خواهند کرد.

هیئت ایرانی همچنین لزوم توجه به سرمایه گذاری در سیستم های غذایی و منافع حاصل از بکارگیری تکنولوژی های نوین در این بخش را مورد تاکید قرار خواهند داد.

این نشست، به صورت مجازی و از تاریخ یکم تا چهارم سپتامبر 2020 برابر با 11 تا 14 شهریور ماه برگزار می شود و بررسی تاثیرات Covid 19 بر بخش کشاورزی یکی از موضوعات مهم این کنفرانس است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سی-و-پنجمین-کنفرانس-منطقه-ای-فایو-برگزار-می-شود.bos