شماره: 445190 تاریخ : 1397/10/17-11:13:35

با حضور معاون وزیر صنعت

سومین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران افتتاح شد

مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران با هدف معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی قطعات با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  با توجه به شرایط حاکم بر صنعت خودروی کشور، سومین نمایشگاه بین المللی خودرو در فضایی به وسعت 20 هزار متر مربع و با حضور شرکت‌های خودروساز داخلی و قطعه سازان، با رویکرد معرفی توانمندی‌های داخلی صنعت خودرو در حوزه داخلی سازی خودرو، قطعات و صنایع وابسته برگزار شده است.

با توجه به اهمیت خدمات پس از فروش و جایگاه مهم خدمت رسانی در صنعت خودرو، علاوه بر شرکت‌های تولید کننده داخلی، شرکت‌های وارد کننده تجهیزات و قطعات خودرو نیز در نمایشگاه حضور دارند.
در نمایشگاه امسال، علاوه بر بخش اصلی نمایشگاه، برنامه‌های متنوع دیگری از جمله برگزاری نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک، نمایشگاه خودرو‌های آف رود و همچنین بخش بازی‌های رایانه‌ای خودرو تدارک دیده شده است.
سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران تا 21 دی ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب برگزار است و علاقه مندان، کارشناسان و اهالی صنایع مرتبط با خودرو و قطعه سازی می‌توانند از فردا 10 صبح تا 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.
گفتنی است؛ ­ صنعت خودرو در ایران با قدمتی بیش از 50 سال، بعد از صنعت نفت، بزرگترین صنعت در کشور شناخته شده و بیش از 500 هزار نفر بصورت مستقیم یا غیر مستقیم با صنعت تولید، طراحی، فروش، خدمات پس از فروش، تعمیرات و سایر زمینه‌های خودرویی کار می‌کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سومین-نمایشگاه-بین‌المللی-خودروی-تهران-افتتاح-شد.bos