شماره: 251967 تاریخ : 1395/09/28-11:29:28

سرپرست مدیریت شعب خراسان جنوبی عنوان کرد:

سودآوری شعب با بازاریابی مؤثر و رصد لحظه‌ای مطالبات

سرپرست مدیریت شعب خراسان جنوبی نگاه به مصارف شعب را مبتنی بر سودآوری عنوان کرد چراکه شعب با بازاریابی مؤثر و رصد لحظه‌ای مطالبات می‌توانند سودآوری شعب را حفظ کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, اشکان بذرافشان  در جلسه رؤسای شعب و دوایر سرپرستی خراسان جنوبی با تحلیل وضعیت آماری شعب در بخش‌های منابع ،مصارف و مطالبات خواستار جذب و رشد منطقی در بخش منابع با توجه به سیاست‌های ابلاغی شد و گفت: رشد منابع در سطح شعب باید متوازن و  در راستای اهداف تعیین‌شده ثامن باشد.

بذرافشان لازمه چابک سازی سازمان را سرعت و انعطاف‌پذیری و هوشمندی همکاران در مواجهه با مسائل عنوان کرد و گفت مرور و تحلیل بخشنامه‌ها توان فنی شعب را بالابرده و باعث افزایش کارایی و چابکی می‌شود.

حسین سلمانی مقدم معاون سرپرستی شعب خراسان جنوبی با اشاره به شرایط رکود حاکم بر بازار گفت: در شرایط حاضر با بازاریابی تسهیلاتی و بهره‌گیری از طرح‌های تسهیلاتی نظیر ماندگار و پویا می‌توان در جذب منابع ارزان‌قیمت و رفع نیاز حداکثری مشتریان اقدام کرد.

 وی اضافه کرد: در پرداخت‌ها باید با رعایت انضباط اعتباری و تسهیلات از تضییع حقوق ثامن، سهامداران و مشتریان جلوگیری کرد.

سلمانی مقدم نقش کار تیمی و فعالیت گسترده کمیته‌های وصول مطالبات را در امر وصول و کاهش مطالبات مؤثر یادکرد و اظهار داشت: وصول مطالبات وظیفه تمام کارکنان شعب است. باید این اقدام از شعب آغاز و در همان مکان خاتمه یابد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سوداوری-شعب-با-بازاریابی-موثر-و-رصد-لحظه‌ای-مطالبات.bos