شماره: 448388 تاریخ : 1397/11/17-05:37:11

سفر عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به استان سیستان و بلوچستان

مازیار کشاورز عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به منظور بررسی مسائل و مشکلات اداره کل ارتباطات زیرساخت استان سیستان و بلوچستان , شانزدهم بهمن ماه به این استان سفر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت؛ مازیار کشاورز که در این سفر محمدی معاون توسعه منابع مدیرعامل, همتی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نظرپور مدیرکل ارتباطات زیرساخت شهرستانهای استان تهران و امور هماهنگی استانها وی را همراهی می کردند, در اداره کل ارتباطات زیرساخت استان سیستان و بلوچستان حضور یافت و با مدیرکل و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مهندس مرتضوی مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان گزارشی از عملکرد حوزه های مختلف فنی، مالی، اداری، قراردادهای نگهداری و پروژه های در دست اقدام شرکت ارتباطات زیرساخت در سطح استان را ارائه و در پایان  همکاران نیز مشکلات کاری خود را مطرح کردند.

مهندس کشاورز ضمن قدردانی از تلاشهای همکاران اداره کل با بیان تشریح سیاستهای کلی شرکت ، درخصوص مسائل مطرح شده  به بررسی راهکارهای حل مشکلات پرداختند.

دیدار و گفتگو با کارکنان شرکتهای نگهداری شبکه و تاسیسات استان و بحث و تبادل نظر درخصوص مسائل فنی و پرسنلی مطرح شده از دیگر برنامه های سفر یک روزه عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و مدیران همراه بود.

همچنین کشاورز و هیات همراه  از مرکز ماهواره زمینی زاهدان و بخش های مختلف این مرکز (دیتا، پاور، انتقال و ...) بازدید کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سفر-عضو-هیات-مدیره-شرکت-ارتباطات-زیرساخت-به-استان-سیستان-و-بلوچستان.bos