شماره: 225854 تاریخ : 1395/07/04-11:54:01

سرمایه گذاری هدفمند در صنعت گردشگری به رشد صنایع دستی کمک می کند

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری که روزهای یازدهم و دوازدهم مهرماه در تهران برگزار می شود گفت: سرمایه گذاری هدفمند در صنعت گردشگری به رشد سایر حوزه ها از جمله حوزه صنایع دستی نیز کمک می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , بهمن نامور مطلق با بیان این مطلب در گفت و گو با ستاد خبری همایش افزود: گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سه جزء اصلی سازمان هستند و حوزه صنایع دستی از اهمیت  بسیار بالایی برخوردار است و سرمایه گذران صنعت گردشگری را به سرمایه گذاری در این حوزه نیز دعوت و ضمن استقبال از حضور آنان حمایت های لازم نیز از این سرمایه گذران صورت خواهد گرفت.

وی افزود: صنایع دستی هم طراز و هم ردیف گردشگری است و توجه به صنایع دستی در کنار سرمایه گذاری در صنعت گردشگری نقش مهمی در توسعه و رونق صنایع دستی دارد.
وی با تشریح سرمایه گذاری هدفمند در صنعت گردشگری گفت: سرمایه گذاری در گردشگری روستایی، گردشگری زیارت و ... می تواند باعث رونق صنایع دستی و هنرهای سنتی نیز بشود.
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: گردشگری در کنار میراث فرهنگی و صنایع  دستی تکمیل می شود و برای توسعه باید به هر سه حوزه توجه کرد.
وی خاطر نشان کرد: از تمامی سرمایه گذران صنعت گردشگری برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی نیز دعوت به عمل می آوریم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سرمایه-گذاری-هدفمند-در-صنعت-گردشگری-به-رشد-صنایع-دستی-کمک-می-کند.bos