سامانه رسیدگی به شکایات کاسپین راه اندازی شد
موسسه اعتباری کاسپین بهمنظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، سامانه امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات را در وبسایت رسمی خود راهاندازی کرد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه کاسپین، با ایجاد این امکان در وبسایت اصلی موسسه به نشانی www.caspianci.ir، به محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مربوطه ثبتشده و تاییدیه دریافت پیام و کد رهگیری، ارائه میشود.
شکایات واصله توسط این مرکز به واحدهای تابعه ارجاع و مورد رسیدگی قرار میگیرد و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارائه پاسخ در سامانه اقدام میشود.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سامانه-رسیدگی-به-شکایات-کاسپین-راه-اندازی-شد.bos