شماره: 280595 تاریخ : 1396/03/24-03:06:14

سامانه تسهیلات اینترنتی بانک قرض الحسنه مهر ایران افتتاح شد

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای گسترش خدمات نوین بانکداری الکترونیک و آسان سازی در ارائه تسهیلات به مشتریان خود، سامانه تسهیلات اینترنتی را راه اندازی نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل در این خصوص گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تکریم و ارج نهادن به مشتریان وفادار و با هدف صرفه جویی در وقت و کاهش تعداد مراجعه آنان به شعب جهت پیگیری تسهیلات درخواستی به طراحی و راه اندازی سامانه تسهیلات آنلاین مبادرت نموده است.

 

وی ادامه داد: با افتتاح این سامانه تمامی دارندگان حساب نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران که متقاضی دریافت تسهیلات می باشند، می توانند با مراجعه به سایت بانک به آدرس www.qmb.ir و انتخاب (سامانه تسهیلات آنلاین) نسبت به تکمیل سیستمی مشخصات خود و ضامنین و همچنین بارگذاری مستندات مورد نیاز اقدام و درخواست خود را به صورت اینترنتی جهت بررسی به شعبه مربوطه ارسال نمایند.

اخوان بیان داشت: پس از انجام بررسی از سوی شعبه و با دریافت پیامک از سوی بانک، وام گیرنده به همراه ضامنین پس از هماهنگی های قبلی جهت تطبیق مدارک هویتی و امضاء مدارک و مستندات پرونده فیزیکی تسهیلات به شعبه مربوطه مراجعه می کنند.

 

رئیس اداره اعتبارات و بین الملل تصریح کرد: این سامانه با هدف تسریع در انجام امور، کاهش رفت و آمدها و کمک به بهبود محیط زیست، امکان تبادل سریع تر اطلاعات مورد نیاز بانک برای دریافت تسهیلات، امکان پایش و پیگیری پرونده ها توسط متقاضیان و به طور کلی زمینه سازی بیشتر برای استقرار نظام بانکداری سبز طراحی شده است و مشتریان می توانند فایل راهنمای کامل را جهت بهره برداری از سایت بانک تهیه نمایند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سامانه-تسهیلات-اینترنتی-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-افتتاح-شد.bos