شماره: 450575 تاریخ : 1397/12/13-12:20:29

مدیر کل امور مالیاتی چهار محال و بختیاری تاکید کرد:

سالم ترین مسیر کسب درآمدهای پایدار، مالیات است

مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سالم‏ترین مسیر کسب درآمدهای پایدار دریافت مالیات است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امورمالیاتی کشور، بیگدلی، مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از ابتدای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکنون 3 هزار و 300 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در این استان به شهرداری ها، دهیاری ها و مناطق عشایری پرداخت شده است.

بیگدلی هم چنین گفت: در10 ماهه امسال 880 میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری ها، روستاهای بدون دهیاری و عشایری چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است که از این مبلغ 590 میلیارد ریال به شهرداری ها، 240 میلیارد ریال به روستاهای دارای دهیاری، 12 میلیارد ریال به روستاهای بدون دهیاری و 39 میلیارد ریال به امور عشایری اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: کسانی که تا پایان سال جاری اصل مالیات خود را پرداخت نمایند، جرائم قابل بخشش آنها 100 درصد بخشیده می شود و 99 درصد پرونده های ورودی به کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری که با اداره کل امور مالیاتی استان مرتبط بوده حل و فصل می شود.

بیگدلی، حمایت از فعالان اقتصادی و صنعتگران استان و ارایه مشوق های مالیاتی را از اولویت های اداره کل امور مالیاتی استان برشمرد و گفت: واحدهای تولیدی و معدنی که با اشتغال 50 نفر فعالیت نمایند، یک سال بیشتر از مالیات معاف می شوند.

وی هم چنین، مالیات بر ارزش افزوده را یکی از درآمدهای پاک و پایدار دولت برشمرد و گفت: هم اکنون زیرساخت های طرح جامع مالیاتی کشور فراهم شده و با اجرای آن پرونده ها وارد سامانه می شود.

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری، مالیات را بالاترین نماد مشارکت اجتماعی دانست و افزود: 91 درصد درآمدهای عمومی چهارمحال و بختیاری در سال گذشته از سوی اداره کل امور مالیاتی استان تأمین شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سالم-ترین-مسیر-کسب-درامدهای-پایدار-مالیات-است.bos