شماره: 444897 تاریخ : 1397/10/14-04:34:17

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

سازمان تامین اجتماعی پرچمدار خوشرویی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوشرویی را خواسته اصلی مردم از کارکنان تمام دستگاهها دانست و گفت: جشنواره خوشرویی تنها مختص سازمان تامین اجتماعی نیست بلکه این سازمان پرچمدار خوشرویی است و همه دستگاهها باید به این ویژگی مزین شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد شریعتمداری در جشنواره خوشرویی که از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: مرحوم دکتر نوربخش طبابت را با اخلاق حسنه و خوشرویی همراه می کرد و به همین دلیل از جشنواره خوشرویی نیز استقبال کرد.

وی افزود: این جشنواره از جوار امام رئوف آغاز شده است و امیدوارم در همه کشور گسترش یابد.
شریعتمداری خوشرویی را از نیازهای مهم جامعه ارزیابی کرد و گفت: رضایت و خشنودی مردم تنها با پول بدست نمی آید بلکه با توجه و برخورد کریمانه و مهربانی با آنها بدست می آید. وقتی کسی به دیگران عشق و مهربانی می دهد، در مرحله اول در خود آن شخص رضایت قلبی ایجاد می شود.
وی ادامه داد: چالش مهربانی از کنار مضجع شریف امامی شروع شده که نه تنها با انسانها بلکه با حیوانات هم مهربان است و به ضامن آهو معروف است؛ به همین دلیل ندای خوشرویی و مهربانی در سراسر کشور گسترش یافته است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه جوامع در کنار رفاه انجام می شود و رفاه رابطه مستقیمی با مهربانی دارد. مهربانی یک کنش داوطلبانه است و کنش داوطلبانه یکی از معیارهای اقتصادی و اجتماعی جوامع توسعه یافته محسوب می شود.
شریعتمداری بر لزوم افزایش مهربانی و خوشرویی در تمامی مجموعه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد و گفت: این مجموعه بزرگ روزانه محل مراجعه حدود یک میلیون نفر است و می توانیم با مهربانی و خوشرویی رضایتمندی قابل توجهی در جامعه ایجاد کنیم.

وی جشنواره خوشرویی را ابتکار خوبی از سوی سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: آقای زدا که فردی متخصص در حوزه تامین اجتماعی است و در کنار تخصص فردی متعهد و جانباز است. انتظار می رود رفتار توام با خوشرویی را در سازمان تامین اجتماعی بیش از گذشته ترویج کند.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه پاکدستی و امانتداری نسبت به مردم از مهمترین مصادیق خوشرویی است، گفت: مردم عزیز شایسته این هستند و حق دارند که از خدمات سازمان تامین اجتماعی توام با اکرام استفاده کنند.

وی افزود: به فرموده امام علی( ع) از نشانه های مومن شادمانی در چهره است و اگر ناراحتی دارد آن را در قلب خود نگه می دارد و شادی های خود را با دیگران در میان می گذارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به خاطر از دست دادن مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین متاثر شدیم اما خوشحالیم که از آن مرحومان آثار ارزشمندی باقی مانده و جشنواره خوشرویی نیز از جمله یادگاری های ایشان است.

شریعتمداری ادامه داد: امروز و در جشنواره خوشرویی همه را به مهربانی دعوت می کنم. مهربانی با کودکان، یتیمان، نیازمندان، بیماران، معتادان و همه کسانی که مهربانی بیشتر آنها را به زندگی باز می گرداند.


محمدحسن زدا: امیدوارم جشنواره خوشرویی به کل کشور گسترش یابد
محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم از وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیوستن به جشنواره خوشرویی تشکر کرد و گفت: خوشرویی و احترام به مخاطب در زمان خدمت رسانی اهمیت زیادی دارد و به عنوان یک اصل باید همواره مورد توجه باشد.
وی از همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی بابت ابتکاری که برای جشنواره خوشرویی نشان داده اند تشکر کرد و افزود: جای قدردانی دارد که همکاران تامین اجتماعی در کنار انجام وظایف اداری خود این ایده بسیار خوب را اجرایی کردند و انتظار می رود که مدیران ارشد سازمان برای گسترش این ایده در کل کشور برنامه ریزی کنند.


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی: امروز جشن تکریم اخلاق و کرامت انسانی را برگزار می کنیم
دکتر داستانی، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز گفت: امروز جشن تکریم اخلاق و کرامت انسانی را برگزار می کنیم.
وی با استناد به آیات قرآنی اظهار داشت: نفس عمل همکاران در برگزاری جشنواره خوشرویی باعث گسترش این فرهنگ با ارزش شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سازمان-تامین-اجتماعی-پرچمدار-خوشرویی-است.bos