شماره: 307040 تاریخ : 1396/07/30-10:59:05

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران :

سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیروامید نگاه ویژه ای به بازنشستگان داشته است

به منظور پیگیری مشکلات کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی شرق مازندران با محوریت مشکلات چیت سازی بهشهر و دکل بندان گلوگاه با حضور مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی و مدیران کل ودرمان تامین اجتماعی مازندران و فرمانداران شرق استان و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در نشستی در دفتر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بهشهر برگزارشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ سیدعلی اصغرمحمودی ، مدیرکل تامین اجتماعی مازندران دراین مراسم گفت: تامین اجتماعی همواره پشتیبان بخش تولید و اقشارمحروم وکارگر جامعه است ودراین راستا ازهیچ مساعدتی فروگذارنخواهدنمود.

محمودی افزود: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برنامه ریزی های گسترده ای درجهت تسهیل درخدمت رسانی به مخاطبان دارد که الکترونیکی کردن خدمات ازآن جمله است .

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران تصریح کرد: طرحهای کرامت رضوی، نسیم سلامت والمپیادورزشی درجهت رفاه و سلامت بازنشستگان وخانواده های آنان اجرا شده است.

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: کار، صداقت، صمیمیت، وفاق وهمدلی، انسجام رمز موفقیت است و با انسجام می توان به عدالت رسید و مشکلات اجتماعی را حل کرد.

نصراله دریابیگی تصریح کرد: افراد توانمند باید سکاندار این سازمان باشند تا بتوانند از کارگران و بازنشستگان دفاع کنند؛ کسی باید مسئول سازمان تامین اجتماعی باشد که به خوبی با سازمان آشنا باشد و بتواند از حقوق آن دفاع کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سازمان-تامین-اجتماعی-در-دولت-تدبیروامید-نگاه-ویژه-ای-به-بازنشستگان-داشته-است.bos