شماره: 444955 تاریخ : 1397/10/15-02:03:50

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

سازمان تامین اجتماعی خدمات متنوعی به بیمه شدگان ارائه می کند

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در میان سازمان ها و شرکت های بیمه ای ، سازمان تامین اجتماعی متنوع ترین خدمات را ارایه می کند و بیمه شدگان با توجه به نوع بیمه و نرخ های پرداختی تا 18 نوع خدمت را از این سازمان دریافت می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس نورمحمدی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی نه فقط در شرایط اضطرار و تنگناهای اقتصادی و حوادث ، بلکه در شرایط عادی نیز از از بیمه شده حمایت می کند و افراد در قبال حق بیمه ای که به سازمان می پردازند ، برای این سازمان تعهد و برای خود حق ایجاد می کنند و علاوه بر دریافت حمایت در شرایطی چون رخداد حوادث، بیماری، بیکاری، ازکارافتادگی و فوت، در شرایط قابل پیش بینی مانند ازدواج و بازنشستگی نیز مشمول حمایت قرار می گیرند.

وی افزود : هم چنین غیر از بیمه شدگان عادی که تحت عنوان بیمه شدگان اجباری زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند ، سایر اقشار که از پوشش بیمه ای برخوردار نیستند اما متقاضی به شمار می روند، می توانند به عنوان بیمه شده توافقی از خدمات و مزایای بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی برخوردار شوند.
نورمحمدی از صاحبان حرف و مشاغل آزاد، زنان خانه دار ، قالی بافان ، هنرمندان ، نویسندگان ، ورزشکاران ، مهندسان ، خویش فرمایان و ... به عنوان کسانی نام برد که می توانند به صورت توافقی و اختیاری با انعقاد قرارداد با سازمان تامین اجتماعی در زمره بیمه شدگان قرار گیرند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سازمان-تامین-اجتماعی-خدمات-متنوعی-به-بیمه-شدگان-ارایه-می-کند.bos